Gå til innhold

Junifest 2010 - tomsi42 - Connections

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sterk låt du siterer, Trondster.

Heldigvis var min "connection" litt mer banal: stålstruktur som smalner mot toppen.

Over til dagens.

5. Fotovettregel 42: Les manualen

post-126935-1275763694,4272_thumb.jpg

DMC-GF1 + ZD 35mm f/3.5 Macro @ 1/50s; f/8; ISO 800

Lenke til kommentar

Bilde av GF1-utstyr med GF1? Eneste som hadde gjort dette bedre er to speil, så vi kunne fått se bilde av deg som tok bilde av deg som tok bilde av ...

(Du fant ut at det var greiere med søker? Har stort sett kun brukt kompaktkamera de siste par ukene, kom i skade for å knipse noen bilder med dSLR i går; du verden så deilig det er med stor, lys søker, effektiv ergonomi og et skikkelig hus.)

Lenke til kommentar

Bilde av GF1-utstyr med GF1? Eneste som hadde gjort dette bedre er to speil, så vi kunne fått se bilde av deg som tok bilde av deg som tok bilde av ...

Jeg ble litt sliten av tanken, jeg ...

(Du fant ut at det var greiere med søker? Har stort sett kun brukt kompaktkamera de siste par ukene, kom i skade for å knipse noen bilder med dSLR i går; du verden så deilig det er med stor, lys søker, effektiv ergonomi og et skikkelig hus.)

Nå er ikke denne søkeren til GF-1 så veldig fantastisk. Selv søkeren til en E-420 er bedre - ihvertfall for meg som brillebruker. Den er mer et hjelpemiddel for de gangene det er for skarpt lys til å bruke skjermen bak. Den har en fordel, og det er at den kan vippes opp - det har jeg hatt glede av flere ganger allerede.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...