Mr_Pickels Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Jeg jobber på butikk og er dermed nødt til å snakke en del iløpet av dagen. Som har gått greit men i de siste månedene så begynner jeg å hoste etter å ha snakket litt, og om jeg fortsetter å snakke så mister jeg stemmen nesten helt :S Noen som har peiling på hva dette kan være? Er ganske irriterende i og med at jeg MÅ snakke på jobb. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Du har nok irritasjon i halsen. Fikk det ofte selv da jeg jobbet i butikk. Forsøk å ha drops/tyggi, det pleier å hjelpe. Hvis ikke, så ville jeg gått til legen. Jeg måtte få sykemelding en gang fordi hele halsen min var rød og krafig irritert. Lenke til kommentar
Mr_Pickels Skrevet 31. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2010 Hmm, jeg spiser 4-5 esker med drops på jobb, det hjelper uheldigvis ikke lenge :\ Tror du det varer lenge om det er pga irritasjon i halsen? Har allerede hatt det i ca 2 måneder tror jeg. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) Da hadde jeg tatt en legetime. Et så lang periode er ikke bra. PS Så mangen drops esker er ikke bra. Du er klar over at det er laktførende (stave?). Tenker meg du driter ofte. Endret 31. mai 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Mr_Pickels Skrevet 31. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2010 Hehe ja, jeg har merket det der Jeg får vel gi det en uke til så dra til legen om det ikke stopper, takker for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå