Gå til innhold

Red Dead Redemption for PC?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

GTA IV kom jo til slutt for PC. Nå er jo Red Dead Redemption et ganske så nytt konsept for Rockstar, så kan jo hende det blir en 2'er. Og hvis de bruker like lang tid som gta iv brukte til pc, så har sikkert 2'ern av red dead redemption allerede kommet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dere misforsto meg. Det jeg mente var at Rockstar sa GTAIV garantert aldri kom til PC, men det kom likevel. Ergo kan de si hva de vil om Red Dead Redemption, men om det kommer til PC eller ikke vet ikke de selv engang.

er det ikke en slags petition for red dead redemption? slik at rockstar innser at de kommer til å miste mange fans viss det ikke blir lansert på pc.

Lenke til kommentar

Dere misforsto meg. Det jeg mente var at Rockstar sa GTAIV garantert aldri kom til PC, men det kom likevel. Ergo kan de si hva de vil om Red Dead Redemption, men om det kommer til PC eller ikke vet ikke de selv engang.

Haha klarer du ikke innrømme at du ble eid?? Det er den dummeste bortforklaringen eg har hørt!

"For å si det slik: Det kommer garantert aldri til PC. Det gjør ikke GTAIV heller. ;) "

Dagens!!

Lenke til kommentar

Kommer garantert en røten port etterhvert. Ikke legg opp gamingbudsjettet deres etter utgivelsesdatoen, det vil ikke kjøre flytende uansett.

håper de lager en smart optimalisering for spillet slik at du ikke trenger 8gb ram og 4 way sli gtx480 og i7 980 extreme for og spille det!

Lenke til kommentar

Haha klarer du ikke innrømme at du ble eid?? Det er den dummeste bortforklaringen eg har hørt!

"For å si det slik: Det kommer garantert aldri til PC. Det gjør ikke GTAIV heller. ;) "

Dagens!!

Hvordan kan du kalle det eid, når det er DU som ikke skjønte ironien i hans post? Når han sier GTAIV ALDRI vil komme til pc, drar han en paraless med rdr at det faktisk kom pc versjon av gtaiv... han forklarer det selv, men du ser det likevel ikke..

"dagens.."

Lenke til kommentar

Dagens!!

Hvordan kan du kalle det eid, når det er DU som ikke skjønte ironien i hans post? Når han sier GTAIV ALDRI vil komme til pc, drar han en paraless med rdr at det faktisk kom pc versjon av gtaiv... han forklarer det selv, men du ser det likevel ikke..

"dagens.."

EID :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...