Cruzative Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) Hei Har tenkt å anskaffe meg nye ørepropper Ser at CDON har Sennheiser CX500 til 299,- på tilbud (førpris: 819,-). Har hørt mye bra om CX300, så da regner jeg med at desse som er modellen over er gode/bedre ? De skal for det meste bli brukt under trening, da jeg ikke vil ha on-ear. Hvilke erfaringer har dere her på forumet ? Raskt svar hadde vert fint, siden de er på tilbud og vil jo da kjøpe før tilbudet går ut.. Endret 31. mai 2010 av Cruzative Lenke til kommentar
Cruzative Skrevet 1. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2010 Kan vel også tilføye: * Lydkilde: HTC Hero, iPod Classic * Musikksjanger: Egentlig alt mulig. Rock, Metal, Electronic, Pop, Jazz, Club, House, Country o.l. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 De er helt ok, for 299 finner du neppe noe som er bedre. Lenke til kommentar
Cruzative Skrevet 3. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Ok. De er iallefall bestilt Kan alltids skrive et lite tilbakemelding av de om flere som vil ha de Endret 3. juni 2010 av Cruzative Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå