Gå til innhold

Jenis Proff Batterigrep 450D, funker det på 500D? (ønsker hurtig svar)

Anbefalte innlegg

Hei!

så at Fotovideo hadde tilbud på "Jenis Batterigrep proff" til Canon Eos 450D . Dette batterigrepet koster nå 792, og det er jo relativit billig for et såpass avansert batterigrep! Lurer på om noen har erfaring med om disse funker med Canon Eos 500D? (ettersom begge bruker LP-E5 batterier, og Canons originale kan brukes med begge).

Tusen takk for svar! ønsker hurtig svar iom. at dette tilbude kun varer under sommermessen som er denne uken! :)

slik ser det aktuelle produktet ut: :D

post-166528-1275334531,2037_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dersom begge kameraene bruker LP-E5 så skal jo egentlig batterigrepet passe, men for og være sikker kan du jo ringe de og spørre som Deem sier.

Dog kan jeg legge til att Canon BG-E5 som er canons orginale batterigrep passer til modellene :1000D, 450D og 500D dermed er sjansen for att det batterigrepet du nevner faktisk passer er ganske stor.

Endret av DjDarkDragon
Lenke til kommentar

Ja, men batterigrepet jeg har fra Ansmann skal bare passe 450D (kan ikke bekrefte dette når jeg ikke har prøvd det på noen andre modeller)

Har også lest om folk som har kjøpt batterigrep til D80 som passer D90, men D90 ville ikke akseptere det som batterigrep eller noe... Det burde funke, kanskje, men jeg vet ikke :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...