fjesme Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Da har jeg fått litt trøbbel med min iPhone 3GS. Har brukt den nå i ca. 6 måneder. Brukte GPS og opplevde normal batteritid til torsdag forrige uke. Fredag var den tom for strøm til lunsj og når jeg skulle ut å kjøre på ettermiddagen ville den heller ikke få GPS signal. Prøvde både nedlastede navigasjonstjenester(Navigon og Ndrive), kompass og google maps. Ingenting vil fungere. Kan ikke huske at noe unormalt skjedde på torsdag. I forhold til generell bruk så har den både vært i gulvet og vært med ut. Noen tips, eller er det bare å synkronisere, sende inn og håpe på det beste? Jeg har prøvd å resette, oppdatere programvare og synkronisere. Mvh TE Lenke til kommentar
fjesme Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 Hei Den er ikke jailbreaket eller låst opp. Kun brukt iTunes og betalt innhold. Lot den ligge i flymodus en dag og da brukte den ikke strøm. TE Lenke til kommentar
µT. Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Har du 3G, Exchange og Push Notifications aktivert? Disse funksjonene sluker strøm. Men det er utrolig rart uansett at batteriet tømmes så raskt. Skal ikke se bortifra at batteriet er defekt. Men hvor lenge varer batteriet ved normalt bruk? Lenke til kommentar
Shumatsu Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 fjesme skrev (På 31.5.2010 den 19.34): I forhold til generell bruk så har den både vært i gulvet og vært med ut. Noen tips, eller er det bare å synkronisere, sende inn og håpe på det beste? hvis gps ikke virker og du har prøvd gjennoppretting høres det ut som et hardwareproblem. dersom telefonen ikke har synlige skader etter fall og ikke har vært utsatt for fukt (obs at det er fuktsensor inne i telefonen, ikke sikker om det er sensor i forhold til fall/slag) bør det være en grei sak å få den fikset på garanti. apple har 1 års garanti. ellers har du forbrukerkjøpsloven. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 hadde en kamerat som hadde plutselig høyt batteriforbruk. fant ut at han hadde startet oppdatering av en app via appstore på telefonen, og siden nedlastingen aldri ble ferdig pga får dårlig nettforbindelse (ikke WIFI eller 3G), så spiste den opp batteriet hele tiden. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Du er faktisk inne på noe her, for det har jeg selv opplevd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå