L4r5 Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) Bruker: L4r5 Utfordring: Vel... Jeg har ikke vært så flink til å ta bilder i det siste. Så min utfordring blir egentlig å bli flinkere til det. Komme i gang igjen rett og slett. Deltakernivå: Pingle Utstyr: Olympus E-420 m/14-42 og 40-150 Endret 2. juni 2010 av L4r5 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 1. Juni Bilde kommer her. Tok det med et annet kamera grunnet manglende batteri på mitt og har ikke fått det over på min pc enda. Så denne posten er enn så lenge bare en placeholder for å få bildene i kronologisk rekkefølge. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) 2.juni I dag var jeg lot jeg som jeg var en kulturell herremann og gikk på museum. Nærmere bestemt Lepramuseet her i Bergen. Det er en helt spesiell stemning der og masse fotomuligheter. Anbefaler dere en tur dit om dere har muligheten. Enten dere er fotointerresert eller ikke. Som nevnt så kryr det av fotomuligheter der. Men det som virkelig fenget meg var en utstilling de for tiden har i kirken på St. Jørgens Hospital. I 2009 ble Miss Landmine arrangert i Kambodsja. Med over 13 000 amputerte grunnet landminer ønsket de å sette et positivt søkelys på ofrene for disse barbariske våpnene. I kirken står det derfor nå utstilt en rekke typiske missebilder på lerret i stort format. Om du ikke ser nøye etter så hadde du bare gått forbi dem. Men når du kikker litt ekstra så oppdager man plutselig at det mangler et bein her og en arm der. Utstillingen er i mine øyne en stor og sterk opplevelse du burde unne deg. Her er en smakebit. Lett behandlet i Photoshop CS3. Eneste som irriterte meg er at ingenting er rett eller sentrert i bygningene. Så var vanskelig å ta et bilde jeg ble fornøyd med. Endret 2. juni 2010 av L4r5 1 Lenke til kommentar
Annonymous Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 2.juni God start! Måtte se to ganger før jeg så at der manglet et ben, ja Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Takk. Dette bildet var ikke blandt bildene der protese eller manglende ben var mest synlig, men jeg likte jesus-poseringen. Passet så innmari godt inn i den gamle kirken hehe. I dag ble det for øvrig ikek noe bilde. Endret 3. juni 2010 av L4r5 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2010 4.juni: These are not the droids you are looking for Lånte anfall sin utfordring litt denne gangen. 1 Lenke til kommentar
Anew Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Hehe! Morsomt, men du kunne med fordel ha kjørt på med litt innfyllingslys her. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2010 Takk for tilbakemelding. Det ble ikke noe bra i går så gårsdagen faller ut, men her er hvertfall dagens. Her er Anfalls lille pyroman-venn ute på nye eventyr. 6.juni: Remember kids. Discarded cigarettes can cause forest fires. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 :!: Du kommer på de beste idèene jo! Du må slenge ut et hvor vi ser det onde smilet hans også. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Hmm - Holy Grail-slutten (politi arresterer alle) hadde kanskje fungert bedre enn South Park-slutten de valgte - "Screw you guys - I'm going to Tatooine!". Ble litt for mye Cartman.. Men - to morsomme Lego-bilder! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå