GLOCK05 Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Hei! Har et lite problem med drivere, og må derfor sannsynligvis velge 32 bits W7. Jeg har prøvd å installere en telefonenhet fra Siemens via XP-modus på W7/64 og direkte under W7/64, men får ikke dette til å fungere. Under W7/32 fungerer den. Spørsmålet mitt blir egentlig da: Hvor mye fart er det å vinne på W7/64 i forhold til W7/32, når bruken er internett med mange faner oppe, avspilling av youtubeklipp etc., adobefiler, muligens noe bilderedigering, div. kontorprogrammer? Ingen spilling. Muligheten er jo naturligvis å bruke Siemens'en på en egen XP maskin, men dette blir litt tungvint. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 64bit OS er jo kun raskere om du bruker 64bits programvare. Mye av programvaren som finnes nå er jo 32bits, og den legger seg i mappen Programfiler x86 For programmer som faktisk er 64bit, så er jo ytelsen noe bedre. Men du snakker ikke mange sekunder raskere. (men litt her og litt der). Ellers er jo en av de andre store fordelene med 64bit at du kan bruke mer enn 3.2 GB med RAM. Så har du mer enn 3.2 GB med RAM, får du ikke benyttet deg av den RAMen på 32bits versjonen. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Prøv å innstallere med kompabilitetsmodus for xp sp2, det funker på min gps Lenke til kommentar
GLOCK05 Skrevet 3. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2010 Hei! Takker for svar fra begge. Da blir det nok en W7/32. @Ankh: Jeg forstod ikke helt hva du mente!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå