LASL Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Mulig jeg tolker det litt banalt og enkelt, men; interrail? Ser ut som en globus i et tog, hehe. Lenke til kommentar
arela Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 En bolle i ovnen - forøkelse? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 En bolle i ovnen - forøkelse? Skulle tro det ja Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 17. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2010 Mulig jeg tolker det litt banalt og enkelt, men; interrail? Ser ut som en globus i et tog, hehe. Hehe, den får du minuspoeng for! :!: En bolle i ovnen - forøkelse? Det, derimot, er helt korrekt! Plusspoeng til arela og Ingardj Heder og ære er herved tildelt! Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 17. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2010 Men jeg fikk meg en veldig god latter da Vel var bildet heller dårlig, men sååå dårlig? Lenke til kommentar
LASL Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Er nok heller fantasien min som løp litt løpsk. Prikkene oppe og nede minte meg om de som er på NSBs togvinduer. Fra da av låste jeg meg inn på den tanken Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Så koselig. Gratulerer! Det veier opp for et bilde som ikke holdt standaren du har hatt her. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Jepp, gratulerer! Og så tilbake til å ta pene makrobilder. Nå har du bare noen måneder igjen før all tid til fotografering og penger til utstyr forsvinner. Eller det er i hvert fall hva jeg har hørt fra andre. Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Slenger meg på med gratulasjon. Og kan bekrefte utsagnet fra mr. And. Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 18. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2010 Takk for gratulasjoner, alle sammen Jepp, gratulerer! Og så tilbake til å ta pene makrobilder. Nå har du bare noen måneder igjen før all tid til fotografering og penger til utstyr forsvinner. Eller det er i hvert fall hva jeg har hørt fra andre. Dette er nr 2, så jeg kan herved avkrefte at alt av tid og penger forsvinner. Men det blir nok noen magre måneder i starten av 2011... Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 19. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2010 I dag har det kommet regnbyger ca hvert 5. minutt her i Bærum, men i kveld ble det en nydelig solnedgang. Dvs, etter at sola har forsvunnet og den lyser opp undersiden av skyene, da er det fint. 19. juni - Fire in the sky Nikon D80, Sigma 105mm f/2.8 Dette er tatt i omtrent samme retning som det jeg la ut 16. juni. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Det er en av de bedre solnedgangene vi har hatt på en stund. Jeg har da selvfølgelig en hybelleilighet som vender den motsatte veien og går glipp av disse - uansett hvor mye jeg tittet ut av vinduet. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Jeg må jo også gratulere med bollen i ovnen. Solnedganger ja.. det er pent og jeg savner nok å se dem. Men på en måte så er jeg jo veldig glad for at det er en stund til den neste vi har her oppe. Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 20. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2010 Endelig en dag uten regn og alt for mye vind. Dermed bar det ut i krattet bak huset på jakt etter seks- og åttebente. Det skulle altså vise seg vanskelig. Hadde håp om noe litt eksotisk, spesielt etter at vi så en merkelig liten lodden en tidligere i dag. Den gang ei - ble bare ei flue. Ble ikke så verst, egentlig 20. juni - Bare ei flue Nikon D80, Sigma 105mm f/2.8, stativ Har droppet støyfjerning i dag - ser ut til at det går greit, selv på ISO 400. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Det var jo et veldig bra fluebilde. Lenke til kommentar
lessis Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Den gang ei - ble bare ei flue. Ble ikke så verst, egentlig Det har du rett i, slett ikke verst. Spennende å se hårene på kroppen til flua. Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 20. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2010 Takk for kommentarer, pybalto og lessis Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Nok et veldig bra makrobilde! Dette nærmer seg perfeksjon. Håper det blir litt mindre vind i denne delen av landet snart også. Jeg vil også prøve stativ og lav ISO... Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 21. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2010 Nok et veldig bra makrobilde! Dette nærmer seg perfeksjon. Håper det blir litt mindre vind i denne delen av landet snart også. Jeg vil også prøve stativ og lav ISO... Takk for hyggelig kommentar Dette var aller siste forsøk i en serie på kanskje 12-15 av denne flua, og det eneste som var verdt å ta vare på. Har funnet ut at det er forskjell på vindstille og vindstille, og det mistenker jeg at du har og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå