Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Takk Du får spørre produsenten, Tomsi. 7. juni Noen som aner hvilket insekt dette er? Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg har også lyst på Stormtrooper lego! Helt uenig med Tom, ikke alle ser ut som Village People. Jeg har sans for utfordringen din og får lyst å gjøre noe lignende en gang. Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Kreativ bruk av små figurer! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Tusen takk, begge to! En liten pause fra legomenn: 8. juni Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Enig med folk. Det er en fin tråd å følge med på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Ble ikke noe bilde i forgårs pga. jobb + konsert så fikk ikke mye tid da. Heller ikke noe i dag, mest pga. regnet. Prøvde å ta bilder inne, men synes ikke det ble noe særlig, så satser på å komme med noe bedre i morgen, og håper været bedrer seg. Her er i alle fall et snapshot fra 10. juni (litt vel sent ): Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Vet ikke helt hvorfor, men da jeg så bildet så fikk det meg til å tenke på et slags tøybilde (som er "arv" fra min fars avdøde tante) som henger i gangen her i huset. "Gi mig en blomst mens jeg lever" står det på den. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Fin tømmerhogger, men jeg får angst av de som snur legohendene opp ned - det ser vondt ut, langt inn i sjela! ..Og blomsten var klassisk bestemor-blomst, ja! Min bestemor hadde formelig leiligheten dekket av sånt mønster - tapet, puter, møbeltrekk(..) 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Beklager det med armene, Trondster, det skal ikke gjenta seg Måtte balansere øksa litt så ikke legomannen velta, og da ble det sånn. 12. juni Litt nysgjerrig på hvilket dere liker best, så slenger ut to forskjellige. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Her kommer dagens. Litt Lego og litt mer av naboene (maurene) 13. juni Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) Jeg liker den nederst best. Syns det ble veldig bra. -- De to i 13. juni ble også fine, hver på sin måte. En terrengbil blir forresten alltid veldig møkkete når den er utenfor vei/skogsvei. Så om du hadde klart å skitne den til på den "riktige måten" så tror jeg det hadde blitt veldig bra. Endret 13. juni 2010 av pybalto Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Takk, pybalto (Beklager to poster rett etter hevrandre, jeg bare liker å skille mellom dagene sånn) Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Noen som aner hvilket insekt dette er? Jeg er nokså sikker på at det er en bærtege. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Du kommer til å ende opp med en fin samling legobilder når denne utfordringen er over. Kanskje du har funnet deg en nisje. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Au, au - han har jo ene hånda opp ned han også! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Jeg har aldri helt skjønt hva som er opp og ned på legomennenes hender jeg. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Enkelt, bare kjøp deg en legofigur å se hvilken vei hendene sitter når du tar den ut av posen (Tror den "rette" delen av hånda skal være øverst, ikke den "avbøyde", viss du skjønner, legger ved et bilde) Fine bilder forresten Damn, måtte bare vise et bilde jeg fant: Endret 14. juni 2010 av malmern Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) De to i 13. juni ble også fine, hver på sin måte. En terrengbil blir forresten alltid veldig møkkete når den er utenfor vei/skogsvei. Så om du hadde klart å skitne den til på den "riktige måten" så tror jeg det hadde blitt veldig bra. Takk for tipset, kanskje jeg skal gjøre ett nytt forsøk en annen dag. Jeg er nokså sikker på at det er en bærtege. Fikk svar i en annen tråd, men takk uansett! Du kommer til å ende opp med en fin samling legobilder når denne utfordringen er over. Kanskje du har funnet deg en nisje. Takk for det! Vi får se, det er ikke alltid så lett å komme på gode idèer til hva Legomennene skal finne på hver dag (L4r5 må få litt ære for det, siden han har hjulpet meg med noen av de), men er jo selvfølgelig en artig utfordring. Er ikke umulig at jeg fortsetter å prøve å ta noen slike bilder innimellom, etter festen. Au, au - han har jo ene hånda opp ned han også! Haha, du klarte ikke la vær å ligge merke til det nei! Sånn er det med billige modeller, de hører jo aldri på hva jeg sier! Endret 14. juni 2010 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 14. juni - På ...? Håper virkelig dere klarer å se hvor Legomennene befinner seg i dag? Var litt utfordrende å finne en passende vinkel så jeg fikk med både Lego og det andre (slik at man kan forstå hvor de er/hva de driver med). I tillegg var det ikke naturlig lys denne gangen, som er en av tilleggsutfordringene mine, men må være lov med et unntak. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Ble ikke noe bilde i går siden det ble knapt med tid til det pga. jobb og (en awesome) konsert. Men i dag er det nytt bilde med ny Legomann, han har også fått seg kamera. Kikket innom tråden til Anew tidligere, og oppdaget at han har funnet på noe lignende hin dagen, som det jeg har i dag. Må bare si på forhånd at jeg ikke så bildene hans før etter mine var tatt (ja, jeg henger litt etter), så har ikke prøvd å "stjele" idèen hans. 16. juni - Paparazzi Har forresten fått meg "ny" skjerm nå, men den er nok ikke riktig kalibrert den heller. Den er i alle fall bedre enn den gamle. Så dere er herved advart om bildene skulle se helt forferdelig ut hos dere. Endret 16. juni 2010 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå