Tommelom Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Jeg har et Asus P6 hk med et innebygget SoundMax lydkort og Win7 64bit. For en måneds tid siden merket jeg at lyden begynte knitre mer og mer etter hvert som tiden gikk. Fant ut at en restart av maskina fjernet uvesenet, men det kommer hele tiden tilbake. Jeg har prøvd å finne ut om det er noen programmer som kan være synderen. Men jeg bruker de samme programmene hele tiden. Lyden begynner plutselig å knitre selv om jeg ikke har åpnet et nytt program på en dag eller to. Dette gjelder uansett om jeg hører musikk, ser film eller spiller. Det er så frustrerende at jeg vurderer nå en full reinstall. Sletting av diverse codecer, reinstallering av lyddrivere og diverse programmer har vært til ingen nytte. Noen som har vært borti lignende problemer? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 er dette via analog eller digital overføring av lyden? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 samma problemet, begynner å høre det etter 4 dager uptime. Win7 64x Og har bare analog atm. Skal få et bedre anlegg med optisk lyd etterhvert Lenke til kommentar
Tommelom Skrevet 3. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Ja, dette er analogt. Har ingen mulighet for digitalt. Du er heldig Zoro. Til meg skjer dette minst en gang om dagen. Har jo hatt dette hovedkortet og Win7 i over et halvt år og jeg fikk problemer først nå. Endret 3. juni 2010 av Tommelom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå