lolole Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 hallo Skal bytte bremsevæske på bilen og har et spørsmål. Har kjøpt slange for å sette på nippelen på biltema og bremsevæske på biltema. Jeg har ikke 4 bukker, og har tenkt å bare bruke en bukk på det hjulet hvor jeg bytter væske, sette på hjulet igjen, jekke ned bilen og samme prosedyre til jeg har tatt alle 4 hjulene. Synes dere dette virker mye mere tungvint enn å bruke 4 bukker og sette opp hele bilen? Skal få hjelp av en bekjent men tar også imot andre tips angående bytting av bremsevæske :-) Lenke til kommentar
rublings Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Klart det er mye mer tungvindt, men det går. Er ikke en nødvendighet å ta av hjulet heller, men kommer såklart mye lettere til når man ikke har løftebukk. Lenke til kommentar
epifant Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 På min har jeg luftet bremsene et par ganger ved å bare strekke meg inn under bilen. Selvsagt litt stress, men uansett enklere enn å jekke opp, demontere, lufte, montere og jekke ned fire ganger. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Husk rekkefølgen, høyre bak>venstre bak>høyre foran>venstre foran Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå