Lionel_Luthor Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 hei hei.. Vil prøve å selge bærbaren nå som jeg er ferdig med studier til sommeren og heller kjøpe en god mediacenter! Siden dette blir den eneste datamaskinen jeg har, så vil jeg at den skal ha litt bra hardware. Så den er kjapp og litt up-to-date i tilfelle jeg finner ut jeg vil bruke den som stasjonnær PC. Så har jeg muligheten til det.. Bruksområde: 1080p filmer og serier, streame sport, spotify og litt nettpoker osv. For øyeblikket spiller jeg ikke noen spill, men tror den innebygde grafikken i CPU holder for min del.. Kanskje jeg vil teste World of warcraft expansionen når den kommer. Men vist den integrerte grafikken failer totalt til og drive det spillet, så har jeg jo mulighet til ett bedre skjermkort ved senere annledning! Jeg har sett på følgende oppsett(prisguiden virket ikke hos meg): Kabinett: Antec HTPC Fusion remote Hovedkort: Asus P7H55D-M EVO H55 Harddisk: Samsung Spinpoint 1 TB 7200rpm 32mb. Minne: Corsair 4gb 1600mhz DDR 3 ram. CPU: Intel Core i5 661 3.33ghz Strømforsyning: Cooler Master Real Power 520 watt, 16db bråk. Trådløst Kort: D-Link Xtreme N PCI Express desktop Adapter DWA-556 DVD Rom: Samsung DVD brenner(ble litt dyrt for blueray spiller) Mus / tasteratur: CIDEKO wireless mini guro multimedia keybord.. Mus og tasteratur i en. PRIS: 7570,- inkludert frakt fra Dustinhome Har vanlig tasteratur og mus når jeg trenger det, men det er med kabel. Og windows 7 ultimate! Setter dette bra ut, eller er det litt overkill i forhold til bruks område? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå