svmikkel Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Hello! Jeg trenger hjelp til å finne et nettsted hvor jeg kan lære flash 5. -Jeg vil lære om hvordan man lager spill og andre avangserte ting. Nettstedet burde ha "tutorials", altså skritt for skritt feks. : _____________________________________________________ ¤ File -> New (ctrl+N) ¤ Lag en sirkel. ¤ Sett inn "keyframe på "frame 15" ¤ tast "backspace" (tasten over enter) ¤ Tegn et rektangel ¤ Høyre-klikk et sted mellom "frame 1" og "frame 15" -> "Panels" -> "Frame" -> velg "shape" fra "tweening"s menyen ¤ Lukk boksen ¤ trykk "F12" får og se på animationen -Stilig, hva? ____________________________________________________ No'e slikt som dette, gjerne på Norsk eller Engelsk! Hvis du vet om et nettsted som har slike "tutorials", så legg inn en link nedenfor! -JEG VIL GJERNE HA AVANGSERTE TING! -TUSEN TAKK FOR ALLE LINKER! mvh svmikkel Lenke til kommentar
StianGran Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Ikke akkurat riktig sted å poste det men Lenke til kommentar
Electron Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Forum -> Overklokking -> Kjølere, luft ? HER spør du etter tips om programvare? jaja, lykke til! Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Hmmm, feil posta, caps i Topic... BTW: det er turituals i flash. (vaffal MX) har aldri prøvd dem jeg... Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 haha, aldri sett en mer feilposta tråd ! Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Snakk om "flying start" på sin forum-karriere da. To feilposta poster med masse Caps i topic. Uffda... Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Hehehe.. Snakk om å være lost til tusen! Prøve igjen http://forum.sourcecode.no/ her kanskje? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Ok, nå har han blitt informert om feilposting/caps i åtte innlegg, han har sikkert skjønt det nå. Sjekk Google eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå