voidDraw() Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Hei Leser på vegvesen.no; "Bestill ny forsikringBetal omregistreringsavgift på giroblankett som tilsendes etter at salgsmelding er meldt". Hva vil det si? Drar jeg til trafikkstasjonen og ber om å få tilsendt denne? Hvor mye er isåfall denne avgiften på? Takker for svar Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 519,- er omreg. på tror jeg. Du kan betale dette samtidig som du melder om eierskifte på trafikkstasjonen, om ikke tidl. eier gjør det. Ellers vil du normalt få tilsendt det. Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Må dessverre korrigere deg der bluechamp, vår grådige stat skal nemlig ha hele 626 kroner for å omregistrere en moped, Kilde: http://www.zett.no/omregistreringssavgift.html?lp=ntL2 Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Yess.. Da har det vel økt siden jeg hadde moped for 2-3 år siden;) Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 1. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2010 Kjedelig, men men..takker for svar folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå