villedende Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Hei. Jeg har lett lenge etter mitt eldre tv, og lurer på om noen kan se om det er optisk inngang i denne tven? http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=379420&view=detailed#ProductTabs Kan noen også vise meg hvor jeg kan få en optisk kabel for lyd? Hørt det er mye billigere på clas ohlson.. Takk for alle svar Lenke til kommentar
Lch Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Du har lenket til den svenske utgaven av Komplett, så her er listen over mulige tilkoblinger på svensk: 2 x HDMI ( 19 pin HDMI typ A ) 2 x SCART ( 21 pin SCART ) 1 x VGA-ingång ( 15 pin HD D-Sub (HD-15) ) 1 x seriell ( 9 pin D-Sub ) 1 x ingång för sammansatt video/ljud ( RCA-hörlursingång x 3 ) 1 x S-videoingång ( 4 pin mini-DIN ) 1 x utgång för sammansatt video/ljud ( RCA-hörlursingång x 3 ) 1 x hörlurar ( minihörlurskontakt, stereo 3,5 mm ) Ser ikke muliighet for optisk tilkobling her (kalles ofte Toslink). Kabler får du vel kjøpt billigst på Ebay eller andre utsalgssteder på nettet, f.eks Dealextreme. Lenke til kommentar
villedende Skrevet 31. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2010 så jeg kan ikke få optisk lyd på xboxen min? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Fra Xbox til tv kan du neppe bruke optisk kabel. Det er HDMI-inngang på tven din; bruk HDMI, så holder det med en eneste kabel. Lenke til kommentar
villedende Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 går det an å koble en optisk kabel rett fra xbox til logitech z-5500? tror det er optisk inngang på den Lenke til kommentar
villedende Skrevet 3. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2010 Hvordan da? ser ingen uttak.. og kjøpte optisk kabel på clas ohlson.. og den registretre ikke logitechen engang Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Inngangen på Z-5500 er selvforklarende (optical på bilde). Anlegget registrerer kabelen når den får inn signal (lys). TOSLINK-utgangen på Xboxen sitter på en kabel du putter i AV-kontakten, og er forklart i denne artikkelen. Du fikk sannsynligvis en slik kabel med Xboxen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå