lasse_hansen87 Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Hei sann. Skal kjøpe meg et nytt bilspill, enten til Xbox eller ps3.. Tittet litt på til Xbox, Forza3. Men har ikke bestemt meg. Spilla det står imellom er Forza3, Split/Secound: Velocity eller Blur.... Trenger deres hjelp. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Har selv Forza 3. Det er enkelt og greit et fantastisk spill. Samt at det er svært realistisk. Anbefales vil du vil ha et realistisk spill, med realistisk, men god lyd! Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 31. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) Takk for innlegg. Og tips.. Tar gjerne imot flere tips.. Endret 31. mai 2010 av lasse958 Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 1. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Andre som har noen inspill å komme med? Valget står nå mellom Forza 3 og Split/Second: Velocity, Modnation Racers. Har slått ifra meg Blur, synes rett og slett ikke det ser noe moro ut.. Endret 1. juni 2010 av lasse958 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Spørs hva du er ute etter. Søker du et "realistisk bilspill simulator" så bør du gå for Forza Motorsport 3, om du er ute etter et litt mer arcade aktig bilspill så blir det vel Split/Second. Selv har jeg Forza 3 på Xbox 360 og er strålende fornøyd Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Forza 3 er det beste bilspillet jeg har spilt, siden Forza 2 XD Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Har kun spilt Forza 3 av de du nevner - Forza 3 er det beste bilspillet jeg har spilt, anbefales! Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 1. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2010 Da går jeg nok for Forza... Skal ha et spill som også dama kan spille se, ho liker litt bilspill, osv. Så regner med at dette er et spill ho oxo synes er litt moro... Men trur egentlig Split/Second er mere moro å spille to player på. men må jo ta i betrakning at det er jeg som kommer til å spille spillet mest. hehe Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Siden du nevner at du og dama skal spille sammen, så ville jeg ha valgt Split/second. Feks så synes jeg Burnout er mye gøyere å spille med/imot noen enn Forza. Men det blir vel en smaksak. Lenke til kommentar
gorsol23 Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Hei Jeg driver for tiden med en anmeldelse av Blur, og jeg koser meg med det spillet i hvert fall. Bra grafikk, god kjøring og morsomt konsept. Mindre simulator og mere action enn f. eks. Forza i det minste. Lenke til kommentar
Rairai Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Jeg kjøpte xbox 360 for Forza 2 alene den gangen. Så du kan tenke deg hva jeg mener Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Ja, at penger ikke er noe problem for deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå