Carcharis Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Hei. Bare for å presentere meg litt først siden jeg ikke har vært på dette forumet før så er jeg altså en fyr som driver mye med extremesport og filmer da gjærne det og redigerer det og laster det opp på nettet. Har nylig kjøpt er Panasonic HDC-SD9 av en venn og når jeg legger det inn på PC-en er det veldig god kvalitet men hvordan får jeg like god kvalitet etter at jeg har redigert det? Jeg bruker Sony Vegas Pro 9. Skulle gjærne hatt svar på dette. Takk Lenke til kommentar
Okse_ku Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 God kvalitet kan bety veldig mye, hvor har du tenkt at filen skal lagres, streaming på youtube? Lagre dem på dvd etc.? Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Skal det på nettet så er Quicktime med H.264 det som gjelder. Lenke til kommentar
Carcharis Skrevet 1. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2010 Det skal på sider som YouTube og Vimeo. Lenke til kommentar
Okse_ku Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Vel, da ville jeg gått for H.264 i .mov kontainer. Lenke til kommentar
Carcharis Skrevet 1. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2010 Kan du forklare litt nærmere hvordan jeg får dette? Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Eksporter som quicktime og ha H.264 som codec. 1280*720 så får du HD på youtube Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Det krever at man har QuickTime installert på PCen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå