Gå til innhold

G25 hardt å dra i.

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Når jeg spiller Rigs of Rods (ver. 37.97) med G25 rattet fra Logitech, så er det hardt å dra i. Har tatt av force feedback, og sentermotsand osv. I spillet og har jeg deaktivert det jeg ser.

På TDU har det vært slik at når jeg starter spillet og begynner å kjøre er rattet lett, mens utenom hardt å dra .

På f.eks ETS og 18WOS er det slik at jeg må aktivere og deaktivere force feedback på innstillingene i spillet for at det skal bli lett å dra i.

Hva kan være feilen? Virker nesten som om den ikke har registrert at jeg har startet spillet eller lignende, selv om jeg starter det i logitech gaming software.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enkel fiks.

Huk av i Logitech panelet "Let the game control the settings for this device." da styrer du og bestemmer det fra kontrollpanelet til Logitech og spillet har ingenting det skulle ha sagt.

Gjør det samme for mitt G25 ratt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Takk for svar. Fjernet "Tillat at spillet justerer innstillinger" men det skjedde ikke stort. Men så la jeg merke til at innstillinger for mostandsfjæring var avkoblet, men at det stod på hundre prosent. Det jeg har gjort nå er å huke av den, men sette alt av motstand på 0%.

Nå funker det flott!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...