Markkussss Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) Hei. Jeg har spilt cod en stund nå (ca 4. dager online tid) og har aldri oplevd lignende problem. Jeg kan ikke starte et game. Jeg kommer inn på Special-ops "rommet", men når jeg velger å starte missionet fryser hele ps3'en. PS knapper funker heller ikke. På Campain, kommer også inn i "rommet", men når jeg startet missionet fryser det etter ca 5 sekunder. Og det værste på online når det står "lauching" og den er klar til å starte fryser det. Jeg har altså ingen sjangs til å spille selve spillet. Jeg får tatt ut cd'en og ps3 systemet går til mainboard, uten å restarte, så den er ikke helt død da, men er det noen måte å få fikset dette på, uten å slette HDD, eller lignende? Endret 31. mai 2010 av Markkussss Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Bare dette spillet du har problemer med? Lenke til kommentar
Ubrilium Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Tipper at du må formatere ps3n. Det er fort gjort. jeg formaterte selv når jeg hadde lignende problem. Men så kan det jo også være spillet som det er noe galt med. Lenke til kommentar
Markkussss Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2010 Er bare dette spillet ja. Om jeg formaterer, slettes ikke alt da? Lenke til kommentar
Ubrilium Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 jo, men hvis du husker brukernavn passord osv så kan du bare gjennopprette det meste via ps network...da vil du få tilbake brukeren din online i samme level du var i før osv.... Lenke til kommentar
mathjo Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Æsj, har samme problem. Men det er ikke ps3 det er noe galt med. Jeg har 2 og det samme skjer på begge. Men ikke med andre spill. Lenke til kommentar
Ubrilium Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Da er det noe gale med Spillet antagelig, lån en annen sitt MW2 Lenke til kommentar
Mw2-SnipeR Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Dette skjedde med meg også for ca. 3dager siden. Har aldri hatt et lignende problem før. Virker som dette har skjedd med mange.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå