Gjest Anne Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Jeg holder på med en fyr, og her om dagen ga jeg ham en blowjob. Da jeg dro tilbake forhuden oppdaget jeg noen slags runde klumper som ikke satt i klaser, men mer cm fra hverandre. De var ca 2-4 mm i diameter vil jeg tro. Jeg avsluttet glatt i frykt for å komme unødvendig i kontakt med dem, ettersom jeg ikke visste var det var. Fikk meg ikke til å spørre om hva det var uten å virke fornærmende, så jeg lot det heller være. Nå er spørsmålet mitt om noen kan fortelle meg hva det kan være, eller har noen tanker rundt det. Søkte litt rundt på nettet, men fant ikke helt ut hva det kunne være. Lurte litt på om det var kjønnsvofter, men klumpene hans virket mindre enn de på bildene. Takk for svar! -Anne Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 kan alltids ha vært talgkjertler, de er rimelig små, og kan sitte helt random rundt, ser ut som små hudprikker som stikker bittelitt ut. Dette skal vistnok være helt vanlig. Kukost kan det vel ikke ha vært? Lenke til kommentar
Gjest Anne Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 kan alltids ha vært talgkjertler, de er rimelig små, og kan sitte helt random rundt, ser ut som små hudprikker som stikker bittelitt ut. Dette skal vistnok være helt vanlig. Kukost kan det vel ikke ha vært? De virket større om "hardere" enn vanlige talgkjertler hvis jeg skal si det sånn:P Det var vel rundt 30-40 vil jeg tro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå