Gå til innhold

Litt for mye magefett

Anbefalte innlegg

Hei!

Etter russetiden har jeg lagt på meg et enormt mye fett, spesielt rundt magen. Kebab og pils 6 ganger i uken, i fire uker, er ikke akkurat drømme kombinasjonen før en badesesong. Jeg visste jeg ville legge på meg i russetiden, men planen var alltid å trene det bort etter festingen tok slutt. Men pga diverse tentamner og eksamner har jeg ikke funnet noe tid. Nå, der i mot, er jeg klar for å begynne. Det eneste jeg trenger er noen trenng og kostholdsplaner. Er 183 høy, og veier 80 kg. Har holdt meg nogenlunde aktiv med fotball, padling, svømming, samt sykkling, igjennom de 10 siste årene. Så, hard trening er jeg vant med.

Trenger å bli kvitt fettet rundt magen asap. Så er det noen som har noen konkrete og detaljerte dietter og treningplaner jeg kan hive meg på? Kan ikke så mye teori, så det å lage egen blir bare tull.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

80kg er jo ikke mye for å væøre 183 høy

ville ikke slanket meg mange kg akkurat

Er vel ganske umulig å bedmømme kun utifra høyde og vekt. Kan jo være 80kg med 25% fett for alt du vet.

Nei, det er heller ganske lett å bedømme, berre unntakstilfella vil ha ein unormal kombinasjon av feitt og muskulatur.

Lenke til kommentar

Under 70kg er jo usunt om du er over 180 høy

i mine øyne

Dummeste jeg har hørt. Selv er jeg 1.80 og litt over 60kg, men til gjengjeld har jeg omtrent ikke fett på kroppen. Ser heller ikke ut som et beinrangel vandrende på to stilker heller.

Endret av Donnie Darko
Lenke til kommentar

i mine øyne

Dummeste jeg har hørt. Selv er jeg 1.80 og litt over 60kg, men til gjengjeld har jeg omtrent ikke fett på kroppen. Ser heller ikke ut som et beinrangel vandrende på to stilker heller.

Kan umulig tro at du ikke set ut som et beinrangel

Lenke til kommentar

i mine øyne

Nå har sikkert vi to helt forskjellig meninger om hva som kan defineres som et beinrangel. Synes du Bruce Lee ser ut som et beinrangel? http://www.swimwellblog.com/wp-content/uploads/2009/11/bruce-lee.gif

Lenke til kommentar

i mine øyne

Nå har sikkert vi to helt forskjellig meninger om hva som kan defineres som et beinrangel. Synes du Bruce Lee ser ut som et beinrangel? http://www.swimwellblog.com/wp-content/uploads/2009/11/bruce-lee.gif

Vel, han er utrolig tynn. Er du like ripped?

Lenke til kommentar

i mine øyne

Vel, han er utrolig tynn. Er du like ripped?

Omtrent - uten å vite hvilke fettprosent han har. Tynn er han ja, men ikke en beinrangel. Vil heller ikke si at en slik kroppsfasong gjør deg usunn.

Lenke til kommentar

Ville hvertfall ikkje gått på viddetur med den kroppsvekta.

Kva TS angår så vil eg enten sei bulk no, deff til litt under 80 kg seinare eller deff til rundt 75 no, ikkje noko lavare enn det.

Endret av HValder
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...