Xflipper Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Hei! Etter russetiden har jeg lagt på meg et enormt mye fett, spesielt rundt magen. Kebab og pils 6 ganger i uken, i fire uker, er ikke akkurat drømme kombinasjonen før en badesesong. Jeg visste jeg ville legge på meg i russetiden, men planen var alltid å trene det bort etter festingen tok slutt. Men pga diverse tentamner og eksamner har jeg ikke funnet noe tid. Nå, der i mot, er jeg klar for å begynne. Det eneste jeg trenger er noen trenng og kostholdsplaner. Er 183 høy, og veier 80 kg. Har holdt meg nogenlunde aktiv med fotball, padling, svømming, samt sykkling, igjennom de 10 siste årene. Så, hard trening er jeg vant med. Trenger å bli kvitt fettet rundt magen asap. Så er det noen som har noen konkrete og detaljerte dietter og treningplaner jeg kan hive meg på? Kan ikke så mye teori, så det å lage egen blir bare tull. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 PSMF Og magen det tok 4 uker å legge på seg kan også ta like lang tid å bli kvitt. Sjekk nybegynnertrådene og de andre trådene som dreier seg om nøyaktig det samme. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 80kg er jo ikke mye for å væøre 183 høy ville ikke slanket meg mange kg akkurat Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 80kg er jo ikke mye for å væøre 183 høy ville ikke slanket meg mange kg akkurat Er vel ganske umulig å bedmømme kun utifra høyde og vekt. Kan jo være 80kg med 25% fett for alt du vet. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 80kg er jo ikke mye for å væøre 183 høy ville ikke slanket meg mange kg akkurat Er vel ganske umulig å bedmømme kun utifra høyde og vekt. Kan jo være 80kg med 25% fett for alt du vet. Nei, det er heller ganske lett å bedømme, berre unntakstilfella vil ha ein unormal kombinasjon av feitt og muskulatur. Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Ja da får du vel si hvor mange kg han bør slanke seg da? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Under 70kg er jo usunt om du er over 180 høy i mine øyne Endret 4. juni 2010 av Overdox Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Under 70kg er jo usunt om du er over 180 høy i mine øyne Dummeste jeg har hørt. Selv er jeg 1.80 og litt over 60kg, men til gjengjeld har jeg omtrent ikke fett på kroppen. Ser heller ikke ut som et beinrangel vandrende på to stilker heller. Endret 4. juni 2010 av Donnie Darko Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Under 70kg er jo usunt om du er over 180 høy i mine øyne Dummeste jeg har hørt. Selv er jeg 1.80 og litt over 60kg, men til gjengjeld har jeg omtrent ikke fett på kroppen. Ser heller ikke ut som et beinrangel vandrende på to stilker heller. Kan umulig tro at du ikke set ut som et beinrangel Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Under 70kg er jo usunt om du er over 180 høy i mine øyne Dummeste jeg har hørt. Selv er jeg 1.80 og litt over 60kg, men til gjengjeld har jeg omtrent ikke fett på kroppen. Ser heller ikke ut som et beinrangel vandrende på to stilker heller. Kan umulig tro at du ikke set ut som et beinrangel Nå har sikkert vi to helt forskjellig meninger om hva som kan defineres som et beinrangel. Synes du Bruce Lee ser ut som et beinrangel? http://www.swimwellblog.com/wp-content/uploads/2009/11/bruce-lee.gif Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Under 70kg er jo usunt om du er over 180 høy i mine øyne Dummeste jeg har hørt. Selv er jeg 1.80 og litt over 60kg, men til gjengjeld har jeg omtrent ikke fett på kroppen. Ser heller ikke ut som et beinrangel vandrende på to stilker heller. Kan umulig tro at du ikke set ut som et beinrangel Nå har sikkert vi to helt forskjellig meninger om hva som kan defineres som et beinrangel. Synes du Bruce Lee ser ut som et beinrangel? http://www.swimwellblog.com/wp-content/uploads/2009/11/bruce-lee.gif Vel, han er utrolig tynn. Er du like ripped? Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Under 70kg er jo usunt om du er over 180 høy i mine øyne Dummeste jeg har hørt. Selv er jeg 1.80 og litt over 60kg, men til gjengjeld har jeg omtrent ikke fett på kroppen. Ser heller ikke ut som et beinrangel vandrende på to stilker heller. Kan umulig tro at du ikke set ut som et beinrangel Nå har sikkert vi to helt forskjellig meninger om hva som kan defineres som et beinrangel. Synes du Bruce Lee ser ut som et beinrangel? http://www.swimwellblog.com/wp-content/uploads/2009/11/bruce-lee.gif Vel, han er utrolig tynn. Er du like ripped? Omtrent - uten å vite hvilke fettprosent han har. Tynn er han ja, men ikke en beinrangel. Vil heller ikke si at en slik kroppsfasong gjør deg usunn. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Ville hvertfall ikkje gått på viddetur med den kroppsvekta. Kva TS angår så vil eg enten sei bulk no, deff til litt under 80 kg seinare eller deff til rundt 75 no, ikkje noko lavare enn det. Endret 4. juni 2010 av HValder Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Ville hvertfall ikkje gått på viddetur med den kroppsvekta. Kva TS angår så vil eg enten sei bulk no, deff til litt under 80 kg seinare eller deff til rundt 75 no, ikkje noko lavare enn det. Deg om det Lenke til kommentar
HValder Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Dersom du ikkje fryser ihjel i godt vær vil du ikkje ha noko å gå på om noko går galt, det er rett og slett upraktisk å ha lav feittprosent i kalde land. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå