FuzzFuet Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) Hallo Har en SSD disk på 40GB (~37GB) til OS og programmer, og når jeg markerer alt inne på disken så står det at det er brukt 27GB. Men har bare ca 2GB ledig Har slått av pagefila og rydda med CCleaner, men uten hjelp.. Plages med at jeg ikke får til å pakke ut .rar filer siden disken da blir full Endret 31. mai 2010 av RamboEinar Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Samme problemstilling som denne tråden Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 1. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Ble ikke så mye klokere på problemet.. Men hvorfor blir C: disken full når jeg pakker ut en .rar fil som ligger på E: som er en helt annen disk Edit: Forresten, jeg har slått "på" skjulte filer og de er da med i de 27GB som det står at det er brukt? Endret 1. juni 2010 av RamboEinar Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Utpakking av arkiver skjer antagelig slik at det brukes mange mildertidige filer i prosessen, og da brukes systemdisken (temp mappe). Bekrefter bare at 40 GB er nokså lite til systemdisk. Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 3. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Hmmm.. Da har jeg prøvd og renska med CCleaner, søkt etter feil ved oppstart (chkdsk), slått av pagefile og tømt TEMP mappa. Hjalp ingenting Hvor er de?? 40GB er "nokk" til OS for meg, men 30GB er for lite.. Er det flere filer som ikke vises for meg tro? Har slått "på" skjulte filer. CCleaner rydder også i MFT-fila. Endret 3. juni 2010 av RamboEinar Lenke til kommentar
eught Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Tips til utpakking: Om du bruker WinRAR og høyreklikker på filen du skal pakke ut og velger "extract here", pakker den direkte ut til stedet hvor filen ligger og dropper mellomlagringen på C:. I hvert fall er det slik ut fra min egen erfaring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå