Gå til innhold

Trenger hjelp med R4

Anbefalte innlegg

Joda, jeg vet R4 er mye brukt til å piratkopiere, men jeg har tenkt å bruke den til musikk. Om det ikke er lov å diskutere det her fordi det kan brukes til piratkopiering bør vi vel ikke få lov til å diskutere PCer heller?

Nå har det seg sånn at jeg fikk en R4 i posten i dag, men den ser ikke ut til å fungere. Når jeg setter den i DSen ser jeg kun et spill kalt Danny Phantom eller noe sånt, og selv det fungerer ikke. Har prøvd å laste ned oppdateringer, men fortsatt er det bare samme tullet. Noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk, skal prøve. Er ikke så interessert i spill, men tenker mest på musikk. Piratkopierte spill er jo fy-fy... :ermm:

Edit: Jeg fikk med et usb adapter, men det fungerte ikke. I stedet satte jeg minnebrikken i digitalkameraet og overfører filene den veien. Det skal vel ikke ha noe å si?

Edit 2: Det fungerte heller ikke. Jeg får en svart skjerm med "Loading...", men det er alt. Har for øvrig R4 Gold i, om det har noe å si.

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Høres ut som du har den samme R4'ern som en venn av meg har. Den er fake og er ikke laget av de samme folkene som kom med det originale R4 opplegget.

Har du prøvd denne frimware'n?

R4 Gold? tror ikke denne er fake?

Edit 2: Det fungerte heller ikke. Jeg får en svart skjerm med "Loading...", men det er alt. Har for øvrig R4 Gold i, om det har noe å si.

Kansje litt dumt spørsmål, men lastet du også ned Software for R4i Gold Card? :p

Endret av neruen
Lenke til kommentar

Digitalkameraet står på ladding, så får neppe testet dette i kveld. Men uansett, takk for forslag.

neruen: hva mener du med software? Jeg gikk inn på siden du linket til, fant R4i Gold og lastet ned software via linken. Den filen inneholdt ikke _system mappen og de der de andre linkene jeg har prøvd hadde, men det ser ikke ut til å være noe forskjell ellers når jeg starter. "Spillet" er Danny Phantom ett-eller-annet, og når jeg starter det får jeg en to svarte skjermer. På den øverste står det Loading..., men det er alt som skjer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...