cakefun Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 heisann fikk mitt nye power color radeon 5870 i posten i dag åpnet mitt cooler master og tok ut nividia gts 250 kortet mitt da startet hodebryet mitt, har en corsair 550 w psu men da nividia kortet bruker 1 6pins kontakt så jeg at mitt nye kort har 12 pins eller 2x6 betyr det at jeg skal sette inn 2 6pins kontakter fra psu en min da jeg ikke har en større ( en 12 pins) jeg gjorde det men pcen fant ikke kortet mitt gjorde jeg noe dumt ? er det farlig for kortet å koble 2 6 pins kontakter til det hvis ikke skal jeg få tak i en adapter (overgang eller k an jeg bruke de 2 6 pins kontaktene fra psu min Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) Du har ikke gjort noe dumt. Alle pluggene(2x6 pin) skal brukes uansett kort. Kortene har de pluggene der for at de trenger mere strøm for produsentene gidder jo ikke å putte en ekstra kontakt der hvis kortet ikke trenger det. Det er heller sannsynelig at det er skjermkortet det er noe galt med. Sett in det gamle kortet og boot og se om det funker, hvis det gjør det sender du det nye kortet i retur. Endret 31. mai 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
cakefun Skrevet 31. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2010 tusen takk for svaret, ble mye roligere nå,ble litt redd jeg hadde gjort noe dumt skal prøve å innstalere kortet en gang til da Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) edit: Se bort fra den du, jeg leste visst feil. Endret 31. mai 2010 av Vizla Lenke til kommentar
cakefun Skrevet 31. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2010 fikk det til og virke , måtte bare avinnstalere noe driverrelatert sånn at jeg fikk innstalert de riktige driverne nå gikk wei min opp til 7,2 he he Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå