Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nok en gang Mimer

Anbefalte innlegg

Jeg fikk meg adsl fra mimer i januar. Da var de eneste ISP der jeg bor. No har Telenor begynt å lever her og da satte mimer ned alle prisene med 50kr(per mnd).

Burde ikke jeg enten få satt ned prisen, eller oppgradere linjen min?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ta en prat med Mimer. Dersom du har et års bindingstid vil du i verste fall måtte vente et halvt år før du kan vurdere å bytte leverandør. Så i januar kan du virkelig sjekke ut hvem som leverer mest for pengene. Forhåpentligvis enda billigere da.

Lenke til kommentar

Vi jobber ikke akkurat for Mimer, kan du ikke heller bare ta kontakt med de, istedet for at vi skal synse... ;)

Så kan du eventuelt poste dine "erfaringer" med Mimer ved en senere anledning?

Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke)

Lenke til kommentar

takk for innlegg. Jeg har tenkt å ta kontakt med mimer på mandag. Tenkte bare jeg skulle lufte det her.

PS: Mimerfolk er ALDRI i godt humør. Har snakket med dem 3-4 ganger og de er sure og grinete. Elendig kundeservice!

Lenke til kommentar
takk for innlegg. Jeg har tenkt å ta kontakt med mimer på mandag. Tenkte bare jeg skulle lufte det her.  

PS: Mimerfolk er ALDRI i godt humør. Har snakket med dem 3-4 ganger og de er sure og grinete. Elendig kundeservice!

Har opplevd min del kjip service, men en ting som alltid har hjulpet meg er dette;

Tenk på positive tinger hele tiden før de tar telefonen.

Snakk høflig og i en hyggelig tone.

Ikke tenk på negative mulige utfall av situasjonen, prøv å finne løsninger istedet for å irritere deg over tidligere dårlig service.

Dette har ofte gjort, for meg i alle fall, at personen jeg har snakket med har ytet ypperlig service og vært veldig behjelpelig, selv om jeg har hatt dårlige erfaringer fra foregående saker og slikt.

Så ikke tenk; "Mimer suger på service... :("

Tenk; "Dette fikser vi, det er jo en fin dag i dag også!"

Og husk, god service er ikke det samme som at du får det du vil hele tiden, kunders krav kan til tider være svært urimelige, selv om de ikke høres sånn ut....

Jaja, det var dagens preken :p

Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...