tigar Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Hei, Jeg bruker dvd media player på pent.II pc og har problemr når jeg spiller dvd filmer. Den spiller veldig sakte. Har noen god løsning for dette? Takk Tigar Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 kvitt deg med IBMen eventuellt skaff deg ett Mpegkort og en annen player Lenke til kommentar
tigar Skrevet 29. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2002 Hei, Takk for svaret. Tanken om bytting (av IBM)har slått meg, men økonomien strekker ikke til, ikke ennå i hvertfall. Hilsen Tigar Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 Det første som slår meg er at DMA ikke er på. Men dette skal skrus på automatisk av WINXP. Du kan jo sjekke om det stemmer ved å sjekke IDE-kanalene i Device Manager. Slik finner du fram: Control Panel > System > Hardware > Device Manager > IDE Controllers Sjekk Primary eller Secondary (kommer an på hvilken kanal DVD'n er tilkoblet) at "DMA if available" er satt på alle kanaler. Etter en restart kan du igjen sjekke hvilken modus DVD'n er satt til. Andre ting kan være skjermkort-drivere, programmet ikke støttes i XP, feil innstillinger i programmet. MVH HappyRay [ Denne Melding var redigert av: HappyRay på 2002-01-30 12:06 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå