lolbits Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Hei, Noen som har erfaring med Alna trafikkskole i Oslo som kan fortelle hvordan skolen er? Vurderer nemlig å ta grunnkurs der selv Lenke til kommentar
bb79 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Jeg har vært der som ledsager på trafikalt grunnkurs. Læreren virket veldig flink og erfaren. Hele kurset ble faktisk filmet pga. kvalitetskontroll. Selve lokalet er laget i et vanlig hus. Og klasserommet er dekorert pent, med bilder og gamle gjenstander. Det minner nesten litt om Egons eller Peppes pizza Opplæringen var bra og interaktivt. Det var ikke slik at kun læreren snakket mens alle satt og hørte på. Det var flere oppgaver i grupper som måtte løses. Bordene har plass til 3-4 elever. Så man sitter altså ikke som i et klasserom. Så Alna trafikkskole vil jeg anbefale Lenke til kommentar
lolbits Skrevet 1. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2010 Jeg har vært der som ledsager på trafikalt grunnkurs. Læreren virket veldig flink og erfaren. Hele kurset ble faktisk filmet pga. kvalitetskontroll. Selve lokalet er laget i et vanlig hus. Og klasserommet er dekorert pent, med bilder og gamle gjenstander. Det minner nesten litt om Egons eller Peppes pizza Opplæringen var bra og interaktivt. Det var ikke slik at kun læreren snakket mens alle satt og hørte på. Det var flere oppgaver i grupper som måtte løses. Bordene har plass til 3-4 elever. Så man sitter altså ikke som i et klasserom. Så Alna trafikkskole vil jeg anbefale Tusen takk for utfyllende svar. Har nå søkt meg på grunnkurs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå