haswonit Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Bryr meg svært lite om hvordan hendene til det motsatte kjønn er, så lenge dem ser nogenlunde stelte ut da så klart. Datet sist ei jente med litt rare/skeive fingre, kan ikke si det brydde meg noe stort. (I alle fall ikke med det puppesettet hun hadde ) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Liker absolutt kvinnehender, myke og velstelte, men aller helst med korte negler, da jeg har en fobi mot negler som stikker ut lenger enn 1,5 mm. Lenke til kommentar
Knoll&Tott Skrevet 10. desember 2020 Del Skrevet 10. desember 2020 Vertical^ skrev (På 31.5.2010 den 19.43): Velstelte kvinnehender har jeg absolutt ingen ting i mot. Derimot - Noe jeg hater er å se gutter med lange og møkkete negler. Kjenner et par som klipper neglene sine med 3-4 ukers mellomrom, så de har jo nesten like lange negler som en jente. Ikke pent. Selv så klipper jeg de så langt inn som det går. Da får man heller ikke noe merkbart skitt under neglene, selvom du gjør møkkete arbeid. Ante ikke at menn klipper negler oftere enn 3-5 uker. Da får man jo nesten ikke gjort annet. 😄 Jeg er mann, og klipper neglene ca. hver 4 måned. Ikke oftere iallfall. Det er det verste jeg vet. I tillegg blir neglene ekle og ruggete av det. Når det gjelder tåneglene, har det gått flere år mellom hver gang de ble klippet. De knekker som regel av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå