Pubé Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Trenger et stort minne kort, men helst 32gig, men det er vel ikke lett å få tak i et class 4(+) på 32 gig? Og da faller det på 16GB, hvor får man slike ting billigst? Lenke til kommentar
se# Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Trenger et stort minne kort, men helst 32gig, men det er vel ikke lett å få tak i et class 4(+) på 32 gig? Og da faller det på 16GB, hvor får man slike ting billigst? Har du sjekket i prisguiden? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 31. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2010 Syns ikke prisguiden er god når det kommer til slike småting Har prøvd, uten hell, bare masse rot Lenke til kommentar
PerB Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Prøv denne linken: http://www.amentio.no/Search.aspx?q=sdhc+32 Der finner jeg både cløass 4 og bedre (både på "lager" hos importør og som ubekreftet). Jeg sier ikke du skal kjøpe fra Amentio (selv om jeg har god erfaring med kjøp derfra). Men vær forsiktig med ebay (alt for mange falske kort som selges). Amentio har gode priser på denne type varer. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 31. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2010 Prøv denne linken: http://www.amentio.no/Search.aspx?q=sdhc+32 Der finner jeg både cløass 4 og bedre (både på "lager" hos importør og som ubekreftet). Jeg sier ikke du skal kjøpe fra Amentio (selv om jeg har god erfaring med kjøp derfra). Men vær forsiktig med ebay (alt for mange falske kort som selges). Amentio har gode priser på denne type varer. Skal ha micro SD Lenke til kommentar
se# Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Syns ikke prisguiden er god når det kommer til slike småting Har prøvd, uten hell, bare masse rot Forstår ikke helt hva som er galt med prisguiden. Den gir sikkert ikke svar på alt, men du kan jo begrense søket så mye du orker. Sjekk denne linken. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 31. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2010 bare én av de var class 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå