Jakoozie Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Det blir ingen sommertørke i år. Les mer Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Du er ikke den eneste personen som gjør da Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Var sånn ca ingen bra spill i den listen da... Men kommer nok mye bra E3 Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) Standalone exp pack Arma 2 operation Arrowhead ser ut til å komme ut 29 juni. Key gameplay Improvements over ARMA 2 * FLIR (military grade thermal imaging simulation) system implemented * Night combat updated with laser markers, IR strobes and flashlight usage * Streamlined and reworked in-game UI / HUD * Full support for backpacks (including ability to carry static weapons, like mortars or UAV terminals) * Reworked and improved radio chatter between units (including whispered variant) * Remotely-controlled helicopter UAV * Improved vehicle simulation (damage model, physics, countermeasures, top down radars, warning systems, helmet-mounted displays) * Improved weapon simulation (multiple optics modes, range finders, step based zoom) * Improved and heavily optimized vegetation http://www.arma2.com/arma-2-oa_en.html Endret 31. mai 2010 av -sparks- Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Standalone exp pack Arma 2 operation Arrowhead ser ut til å komme ut 29 juni. Key gameplay Improvements over ARMA 2 * FLIR (military grade thermal imaging simulation) system implemented * Night combat updated with laser markers, IR strobes and flashlight usage * Streamlined and reworked in-game UI / HUD * Full support for backpacks (including ability to carry static weapons, like mortars or UAV terminals) * Reworked and improved radio chatter between units (including whispered variant) * Remotely-controlled helicopter UAV * Improved vehicle simulation (damage model, physics, countermeasures, top down radars, warning systems, helmet-mounted displays) * Improved weapon simulation (multiple optics modes, range finders, step based zoom) * Improved and heavily optimized vegetation http://www.arma2.com/arma-2-oa_en.html Det er ingen nyhet, heller ikke relevant for denne tråden? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 31. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2010 Dette er jo diskusjonstråden til en artikkel som lister opp de største spillene i juni måned, så sånn sett er det jo relevant Arma-utvidelsen ble ikke med denne gangen, men det kunne det absolutt ha blitt. Var ikke klar over at lanseringen var i juni. Lenke til kommentar
Aeris Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Lurer på om Blizzard nevner en ny class til Diablo 3 på E3 i år .. håper det :3 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Dette er jo diskusjonstråden til en artikkel som lister opp de største spillene i juni måned, så sånn sett er det jo relevant Arma-utvidelsen ble ikke med denne gangen, men det kunne det absolutt ha blitt. Var ikke klar over at lanseringen var i juni. Må visst lære meg å lese tittler igjen sry Sniper: Ghost Warrior kommer 25 Juni Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Lurer på om Blizzard nevner en ny class til Diablo 3 på E3 i år .. håper det :3 Hadde vært konge om Blizzard hadde lurt alle, og i stedet for litt info om Diablo 3 gav de oss en fullt spillbar demo, samt de satte release til ca en måned etter E3. Gleder meg mest til Super Mario Galaxy 2, skjønt jeg våger å tvile. Galaxy 1 var utrolig bra, så kan de gjenta suksessen, eller vil det bare være mer av det samme? Lenke til kommentar
Aeris Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Ja, S-M-Galaxy var faktisk ganske underholdende ^^ Hadde vært konge om Blizzard hadde lurt alle, og i stedet for litt info om Diablo 3 gav de oss en fullt spillbar demo, samt de satte release til ca en måned etter E3. :dribble: :dribble: Åh! Da hadde jeg dødd av gledes sjokk! hehe XD ...T_T bare synd de helt sikkert ikke kommer med spillet i det hele tatt i 2010 iallefall. Husker ikke hva som ble sagt ang 2011. Lenke til kommentar
chris_123 Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Super mario Galaxy fikk faktisk 10 av 10 fra ign, første gangen jeg faktisk ser dem gi det... Lenke til kommentar
Atrit Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Gleder meg til Lego Harry Potter og Green Day: Rock Band av de som er på listen. Er stor fan av begge to Lenke til kommentar
Nexx Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Siden jeg ikke har wii er vell E3 det eneste som er noe verdt i juni Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg