Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

ødelagt hovedkort?

Anbefalte innlegg

hei, jeg kj;pte nytt skjermkort og win 7... installerte win7, unistallerte driverne til det gamle skjermkortet, satt inn og installerte drivere til skjermkort og alt funket fint. Gikk bort 20 min, kom tilbake og skrudde paa pcen, men alt som skjedde var at den hang seg n[r jeg kom inn paa skrivebordet... rekker saa vidt det er aa aapne internett foor den henger seg. noen ganger fortsetter maskinen aa jobbe etter at tastatur og mus detter ut, andre ganger henger alt seg saa eneste utvei er aa slaa av via oppstarts knappen.

Skjermkortet jeg kjopte er XFX HD radeon 5850 1gb og det gamle skjermkortet er Asus P5Q pro.

Det maa sies at alt fungerer i safe mode, som jeg gjoor i skrivende stund.

Kan det vere hovedkortet som har tatt kvelden?

Spoor om det er fler detaljer som trengs faar aa finne ut problemet...

Alle tips tas imot med STOR TAKK! >S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har jeg nevnt noe om bluescreen? Jeg kommer akkurat inn paa der man velger partisjon foor den henger seg naar jeg booter fra dvd... dvs at mus og tastatur detter ut og slutter aa funke eller at pcen bare klikker og tastatur og mus detter ut etter noen min, og da er det aa slaa av pcen eneste utvei. Eller saa kan jeg jo kjore den fra kontroll panel, men akkurat det samme skjer, bare paa et litt annet tidspunkt i operasjonen.

Lenke til kommentar

Hadde den hos en kamerat som har endel peil paa data og han sa at det ikke var noen hardware feil. At det mest sannsynelig var en konflikt mellom win7 og asus p5q pro, og at det derfor var noen drivere som magler... men, ossen driver? Finner ingen som fungerer :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...