Svirre91 Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Meg, som sikkert mange andre her inne, så var jeg og så på AC/DC i går. Men til en stor overraskelse så ble det en kort visning av bandet, og en forferdelig skuffende slutt! :O De avsluttet ikke med "For Those About To Rock"?! I følge VG kom bandet 21.55, 1,5t forsinket. (Noen som vet hvorfor??????) Veldig synd dette da det av det jeg har hørt er den siste touren dem har før de gir seg. Hadde håpet en fenomenal avslutning, men slik ble det ikke. Nok syting; jeg koste meg fordet! Og selv om det vart noe kortere show, de 700kr jeg betalte angrer jeg ikke på at jeg brukte for å oppleve disse en gang til Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 31. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2010 Fant ut på vg.no. Flyet var forsinket! Desverre. Lenke til kommentar
gammelkonto-brukesikke Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Var der selv (altfor tidlig)..! Stod å venta i nesten 5 timer før de kom på scena - men men, det var verdt det:p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå