VikingTommyen Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Jeg har en HTC Desire hvor jeg har lagt inn 2 gmail-kontoer. Jeg får sjekket mail fra begge, og synket kontakter fra begge. Men jeg får kun hovedkontoen opp i kalenderen. Noen som har funnet ut hvordan en kan legge til flere gmail konter i den? Evt, funnet en annen kalender hvor det går med 2 gmail kontoer samtidig? Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Vil tippe problemet er at du ikke har funnet denne bortgjemte menyen: I Calendar-appen: Menu -> More -> My calendars -> Menu -> Add calendars Lenke til kommentar
VikingTommyen Skrevet 1. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2010 Vil tippe problemet er at du ikke har funnet denne bortgjemte menyen: I Calendar-appen: Menu -> More -> My calendars -> Menu -> Add calendars nei, jeg har vert innom der, men valget "ok" for å legge til flere kalendere er grået ut og fungerer dermed ikke Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Vil tippe problemet er at du ikke har funnet denne bortgjemte menyen: I Calendar-appen: Menu -> More -> My calendars -> Menu -> Add calendars nei, jeg har vert innom der, men valget "ok" for å legge til flere kalendere er grået ut og fungerer dermed ikke Hva med dette? Gå inn på gmail.com, den ene av kontoene dine. Velg å dele kalender med din andre konto. Gå så inn på din andre konto å velg å vise den delte kalenderen. Da skulle du kunne se begge kalenderene. Lenke til kommentar
VikingTommyen Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 det er riktig, jeg kan se begge kalenderene, men kan bare føre inn i den ene fra mobilen Lenke til kommentar
VikingTommyen Skrevet 3. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2010 det er riktig, jeg kan se begge kalenderene, men kan bare føre inn i den ene fra mobilen Jeg manglet rettigheter på delingen på den ene kalenderen. Funker flott nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå