Gå til innhold

Laptop (helst Asus) til ~6500kr

Anbefalte innlegg

Jeg har endelig fått solgt min stasjonære PC, og er nå ute etter en bærbar PC.

Det jeg kommer til å bruke PCen til er surfing, tekstbehandling, film og musikk, lett videoredigering, og litt spilling (vil da spille WoW og Heroes of Newerth).

Jeg er ikke så glad i å vente, så jeg er ute etter en ganske rask PC, og jeg vil også at den skal klare å kjøre WoW med beste oppløsning og instillinger på medium/high.

Jeg har gjort en del research de siste dagene, men blir bare mer forvirret jo mer jeg leser.

Jeg har forelsket meg litt i Asus, og ønsker meg gjerne en Asus laptop (men er også åpen for andre merker med lik kvalitet).

Ønsket spec:

Minne: 4 GB Ram

Harddisk: 500 GB HDD

Skjermkort: ATI Radeon HD 5XXX (1GB)

Prosessor: Intel Core i5

Skjerm str.: 15"-17.5"

Budsjett: 6500 kr

"Drømmemaskinen" er jo selvfølgelig en ASUS X77JA, men den er alt for dyr for meg.

Det nermeste jeg kommer min "drømmemaskin" til mitt budsjett er denne:

ASUS X64JA

Men den har da en Core i3 prosessor. Mulig jeg har lett for lite, men finner noen andre en Asus med Core i5, til mitt budsjett? Evt. annet merke med ønsket specc til mitt budsjett?

Tusen takk på forhånd! (:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes maskiner fra Acer og Toshiba som er tilsvarende X64JA. Acer har også en modell med AMD triple core cpu, Acer Aspire 5551G. Toshiba har Toshiba Satellite L650-11R som er lik X64JA.

Så vidt jeg vet så finner du ikke maskiner med tilsvarende spec som X77JA til under 7495kr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...