Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Tentamen på pc = Kjedelig

Anbefalte innlegg

Når jeg har tentamen på data begynner jeg fortest mulig for å få til en best mulig historie. Når jeg er fornøyd og har rettet opp alt og klar for å levere inn er det som regel 2 timer igjen. Jeg er ganske god med data så jeg leker meg av og til i commandprompt osv, men dere skønner jo at sånt blir drøyt i 2 timer. :)

Saken er, noen som vet om noen småe spill man kan bruke som tidsfordriv under tentamen? :) Bør helst være nedlastbart, slik at jeg slipper å bryte reglene og være Online.

(IcyTower er utelukket. Har spilt det rundt^^)

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du har 5-6 i faget:

Heroes III

Age of Empires II

Fallout 2

Gameboy/N64 Emulator

Gamle spill som krever lite, men er fryktelig gode. Mange timer med morro i de spillene. Redda mang en skoledag for meg.

Dersom du har 4 eller så vil jeg anbefale at du bruker tiden på teksten din, slik at du får forbedret karakteren :)

Lenke til kommentar

Hvis du har 5-6 i faget:

Heroes III

Age of Empires II

Fallout 2

Gameboy/N64 Emulator

Gamle spill som krever lite, men er fryktelig gode. Mange timer med morro i de spillene. Redda mang en skoledag for meg.

Dersom du har 4 eller så vil jeg anbefale at du bruker tiden på teksten din, slik at du får forbedret karakteren :)

Går kun i 8.klasse og da har man kun 2 tentamener på data. Fikk 6- på forrige Engelsktentamen og 5 på forrige Norsktentamen. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...