Razorlight Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Når jeg har tentamen på data begynner jeg fortest mulig for å få til en best mulig historie. Når jeg er fornøyd og har rettet opp alt og klar for å levere inn er det som regel 2 timer igjen. Jeg er ganske god med data så jeg leker meg av og til i commandprompt osv, men dere skønner jo at sånt blir drøyt i 2 timer. Saken er, noen som vet om noen småe spill man kan bruke som tidsfordriv under tentamen? Bør helst være nedlastbart, slik at jeg slipper å bryte reglene og være Online. (IcyTower er utelukket. Har spilt det rundt^^) Takk! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Hvis du har 5-6 i faget: Heroes III Age of Empires II Fallout 2 Gameboy/N64 Emulator Gamle spill som krever lite, men er fryktelig gode. Mange timer med morro i de spillene. Redda mang en skoledag for meg. Dersom du har 4 eller så vil jeg anbefale at du bruker tiden på teksten din, slik at du får forbedret karakteren Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 31. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2010 Hvis du har 5-6 i faget: Heroes III Age of Empires II Fallout 2 Gameboy/N64 Emulator Gamle spill som krever lite, men er fryktelig gode. Mange timer med morro i de spillene. Redda mang en skoledag for meg. Dersom du har 4 eller så vil jeg anbefale at du bruker tiden på teksten din, slik at du får forbedret karakteren Går kun i 8.klasse og da har man kun 2 tentamener på data. Fikk 6- på forrige Engelsktentamen og 5 på forrige Norsktentamen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå