cakefun Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) Har for tiden et haf932, men ser etter et annet kabinett. Har sett meg ut 3 stk å velge mellom, de er alle temmelig like utseendemessig, (eller ihvertfall litt like i stil) men i kvalitet er jeg ikke sikker,men regner med det er en del forskjell. ser at iallefall 2 av de respektive kabinetter er mye omtalt og har fått mye ros. Et av disse 2 kabinetteen og det mest aktuelle er Antecs p183Min lenke (så litt på p 193 men liker ikke den stygge vifta på siden) angående p183 lurer jeg på følgende - hvordan er dette å ha vannkjøling i? er det greit med plass til dette? noen som kan si eller har erfaring med dette satt opp mot - (fractal design define r2 black pearl)Min lenke vil mitt 5780 passe inn i dette kabinettet? (fractal design altså)?? + og minus med de overnevnt kabinettene støy er litt viktig men ikke mye, skal ha kjøleanllegg så temperaturen blir grei uansett tenker jeg det 3 kabinettet jeg har set på er dette fra lian li Min lenke har problemer å bestemme meg for hvilket jeg skal velge kabinettet skal inneholde msi p55-cd53 hk m en i5 750m 4 gb ram og et Radeon 5870, cosrair 550w ,vannkjølingssystem,og 3 hdd + 1 ssd (i fremtiden tenker jeg på og eneten kjøre crosssfire eller kjøpe msi big bang fusion og putte nividia kortet mitt inni sammen med mitt 5870 og en 550 psu Endret 31. mai 2010 av cakefun Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Ville selv gått for Fractal Design kabinettet, dog har ikke det, eller noen av de andre du linket veldig god mulighet for skikkelig vannkjøling, uten sterke modifikasjoner. Lian Li kabinettet er lite, og uten noe research så vil jeg tro det sliter veldig med og få plass til et 5870, dessuten har det top mounted PSU. Antec kabinettet begynner og bli gammelt og har ikke så mange av de nye løsningen som du får på kabinett til langt lavere pris idag (Fractal Design f.eks.) Til ditt behov er det kabinettet du har noe av det bedre du får, med tanke på plass, kjøling og rom for vannkjøling, så og bytte blir på en måte en nedgradering, men ser jo du har lyst på et kabinett som er mer "stilrent". Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Bygget akkuratt en maskin i et Fractal Design define r2 og må si det er noe av det beste jeg har bygget i med tanke på hva man får for pengene. (Har selv silverstone fortress http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=415878 og jeg kan ikke si det er verdt prisen vs fractal design kabinettet - men nå var ikke det ilgjengelig når jeg bygde min.). Stillegående og romslig, fornuftig designet, støydempingsmatter. HD5870 passer greit inn, mulig at HD5970 kan bli litt knapt om det skulle være aktuelt. Lenke til kommentar
cakefun Skrevet 31. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2010 takker for svar, så fractal design er mest byggevennlig satte ssom sagt inn mitt 5870 i mitt cm haf 932 i dag ,og en ting er sikkert, det er jammen god nok plass der men at jeg kunne tenkt meg et mer stilrent kabinett er vel det som er greia da. tenker jeg går for fractal design da hvis jeg bytter kanskje jeg prøver meg med å innstalere et vk i coolermastern for å se hvordan det blir må jo si at jeg slett ikke misliker kabinettet jeg har, sannheten er vel at det ble litt i største laget (litt er vel en liten underdrivelse)fik nesten sjokk da jeg fikk se hvor stort det var men desto større plass til å kose meg inni men så var det madammen da.he he uansett takker for innspill,venter litt og ser, får studere litt og lese litt om vk tenker jeg Lenke til kommentar
magb Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Har du Atx hovedkort? Hvis ikke kunne du vurdert Antec p180 mini. Har selv et p180 mini og et Fractal design r2 i hus og må si jeg liker Antec klart best. Bilde av p180 mini med et 5870: http://img19.imageshack.us/img19/4639/img2966t.jpg Da hadde madammen blitt fornøyd tenker jeg Lenke til kommentar
whitespace Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Lian Li har nettopp kommet med et nytt kabinett som kanskje kan være av interesse for deg: PC-8FI Kan ikke se at noen norske nettbutikker har det på lager ennå. Pris blir på ca. 1200-1500kr tenker jeg (mer for Spider versjonen). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå