Frode99 Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Hei! Jeg vurderer å kjøpe HTC Desire, men likte veldig dårlig at kameraet sies å være så som så (testen på amobil.no bla.). Er det noen som har\prøvd mobilen, som kan si hva de synes om kameraet? Jeg har for øyeblikket en mobil med meget bra kamera (andre ting som gjør at jeg skal kjøpe ny), og når jeg ikke har vanlig kamera, så synes jeg det er viktig med et anstendig kamera på mobilen. Lenke til kommentar
Wartorn Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Hei! Jeg vurderer å kjøpe HTC Desire, men likte veldig dårlig at kameraet sies å være så som så (testen på amobil.no bla.). Er det noen som har\prøvd mobilen, som kan si hva de synes om kameraet? Jeg har for øyeblikket en mobil med meget bra kamera (andre ting som gjør at jeg skal kjøpe ny), og når jeg ikke har vanlig kamera, så synes jeg det er viktig med et anstendig kamera på mobilen. Det finnes jo eksempelbilder i flere tester. Dette burde jo være mer enn godt nok for å illustrere kamerakvaliteten. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) Dårlig i mørket, må være jævla stø på handa merker jeg... Ellers helt ok (kameraet altså). Telefonen i seg selv er konge. Endret 31. mai 2010 av Wabby Lenke til kommentar
carwin Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Døm selv. Bilder på flickr.com tatt med HTC Desire: http://www.flickr.com/cameras/htc/desire/ Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 31. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2010 Dårlig i mørket, må være jævla stø på handa merker jeg... Ellers helt ok (kameraet altså). Telefonen i seg selv er konge. Okei. hehe, ja har fått med meg det Så det går nok mot et ja. Døm selv. Bilder på flickr.com tatt med HTC Desire: http://www.flickr.com/cameras/htc/desire/ Der var det flere ja. Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå