Andreasfe Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Flott junifest. Tråden din gir meg lyst til å kjøpe et dedikert makroobjektiv. Likte spesielt godt 3., 7. og 10. juni. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 30. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2010 20100630 – Junifest – 28 Idag ble det en nødløsning igjen. Brukte ikke mer en et par minutt på å ta bilde og redigere det. Denne festen ble litt slitsom for min del. Grunnen til dette var at det var vanskelig å finne tid til å fordype seg i fotograferingen. Når det skal sies så er jeg godt fornøyd med å få frem 28 bilder på de 30 dagene. Bare to dager måtte jeg kaste inn håndkle. Uten mening Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Heh - lenge siden jeg har sett en AG3-munning nå - over seksten år - begynner visst å bli gammel. Takker for flott fest - har vært en fryd å følge med - mange flotte bilder. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Takker for denne junifesten med mange kreative og fargerike bilder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå