bareanton Skrevet 31. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2010 Bruker: bareanton Utfordring: nærfoto Deltakernivå: Pingle Utstyr: diverse I og med det finnes så mange forklaringer og definisjoner på hva som er mikro, makro, osv. så velger jeg å kalle utfordringen for nærfoto. Jeg velger å pinglenivå denne gang i og med jeg usikker på hvor mye tid jeg kan sette av i løpet festen. Selvsagt skal jeg prøve å lever mest mulig bilder, men foto skal ikke få førsteprioritet hver dag. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 1. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 20100601 – Junifest – 01 Ready for lift off part 1 Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 Stilig effekt. Men rekker du flere «ready for liftoff» før den har tatt av ... ? Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Stilig effekt. Men rekker du flere «ready for liftoff» før den har tatt av ... ? Det vil tiden vise, men det er jo mange å ta av. Det behøver jo ikke være akkurat den samme. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 20100602 – Junifest – 02 Touchdown Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Stilig bilde. Hva ligger det oppå? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Nice. Hadde forsåvidt vært moro å se den i fri flukt også. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Stilig bilde. Hva ligger det oppå? Svart glassplate med hvit bakgrunn som speiler seg i glasset. Nice. Hadde forsåvidt vært moro å se den i fri flukt også. Skal prøve på det, men jeg må ha hjelp av min kjære og hun kommer ikke før på fredag. Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Lyset og fargen er helt nydelig! Definitivt et blinkskudd. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Lyset og fargen er helt nydelig! Definitivt et blinkskudd. +1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Flotte bilder, men det første er favoritten av de to. Er litt nysgjerrig på hvilket utstyr du bruker? For på det siste hadde det vært artig å sett om du kom enda nærmere innpå. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Takk for hyggelige kommentarer. @ Anfall Jeg har brukt Canon 40D og 100mm f/2.8 makro. Ja jeg kunne kommet nærme og når jeg kom til nærgrensen så kunne jeg brukt en mellomring for å kommet enda nærmere. Skal kanskje prøve en annen dag. Det som var problemet med å ta dette bilde var at det frøet (elle hva det er), beveget seg bare det var det minste drag i luften. Lenke til kommentar
LASL Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Syns 1.juni-bildet ditt er meget behagelig å se på. Veldig bra! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 @ Anfall Jeg har brukt Canon 40D og 100mm f/2.8 makro. Ja jeg kunne kommet nærme og når jeg kom til nærgrensen så kunne jeg brukt en mellomring for å kommet enda nærmere. Skal kanskje prøve en annen dag. Det som var problemet med å ta dette bilde var at det frøet (elle hva det er), beveget seg bare det var det minste drag i luften. Skjønner, fikk selv erfare det i går når jeg prøvde meg på å ta bilder av det samme. Selv om den hang i et spindelvev så gjorde det ikke saken lettere når det blåste litt. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 3. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juni 2010 20100603 – Junifest – 03 Closer? Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 3. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2010 Ble jo veldig stilig det også. Klarer ikke sette dem mot hverandre og si at det ene er bedre enn det andre, til det syns jeg de er for ulike. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Enig med pybalto, men likevel liker jeg det siste best. Fint og skarpt med flotte detaljer (spesielt på "kornet"), de lyse fargene i bakgrunnen gjorde seg. For å pirke litt så var det mørke i høyre hjørnet litt forstyrrende. Endret 3. juni 2010 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2010 Enig med pybalto, men likevel liker jeg det siste best. Fint og skarpt med flotte detaljer (spesielt på "kornet"), de lyse fargene i bakgrunnen gjorde seg. For å pirke litt så var det mørke i høyre hjørnet litt forstyrrende. Enig. Flott bilde, men frem med photoshop og "reparer" hjørnet. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2010 20100603 – Junifest – 03 Closer? Den var kjempelekker...ser ikke noe exif jeg (?) Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 3. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2010 Artig at to så like motiver kan bli så forskjellige. Meget behagelig å se på begge to Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå