Schlesien Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Har en Dlink 615 som dessverre har mistet antennene. Går det an å kjøpe antenner til disse eller er det like greit å bare kjøpe en ny router? Har dere i tilfelle noen tips? Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 spørs vel på utgaven, de nyeste har vel faste antenner som du sliter med feste nye på om knekt av. om utgaven med antenner som skrus på får du nye uten problem, det er da RP-SMA antenner. dealextreme har f.eks Disse som er kraftigere enn vanlige antennene, til 4,73$ stk med porto. 1 Lenke til kommentar
Schlesien Skrevet 31. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) spørs vel på utgaven, de nyeste har vel faste antenner som du sliter med feste nye på om knekt av. om utgaven med antenner som skrus på får du nye uten problem, det er da RP-SMA antenner. dealextreme har f.eks Disse som er kraftigere enn vanlige antennene, til 4,73$ stk med porto. Meget bra svar! Takk skal du ha Da har jeg kjøpt to slike og satser på at de gjør jobben. Billige var de også Edit: Beklager at jeg er litt sent ute med responsen her, men antennene du linket til passet perfekt og jeg har bedre signaler enn noen gang. Tommel opp til deg, cruzader Også ypperlig av Dealextreme som sender med gratis frakt. Endret 30. august 2010 av Schlesien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå