Scoopex Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Det er jo dette jeg har sagt i minst et år nå, er det noen som kan service er det PSDATA. Mange butikker har noe og lere her (håper komplett er å sniktitter ) Ok. Hør her nå. Jeg har følgende erfaringer med psdata. Kjøpte ett hovedkort, etter ei uke var det defekt, sendte inn å fikk nytt, dette også holdt i ei uke, sendte inn å fikk ett aopen ak73proa dette holdt i en måned før det begynte å bli VELDI ustabilt. Solgte hele dritten på qxl fordi jeg gidda ikke å få flere råttene kort fra PSDATA. Ergo, de har råttene deler, men bra kundeservice. Ingen av kortene mine kom i rett eske og mec rett bundle heller. Mens Komplett har gode deler og en veldi bra kundeservice. Kan bruke som eksempel denne harddisk fortellinga mi. Hadde en 20gb western digital disk som ble ødelagt etter ett strømbrudd, sendte inn og det varte og det rakk uten noe svar fra dem, ringte inn og en fyr mente at den aldri hadde kommet frem, Dagen etter var det en der som hadde tatt storopprydding i hele lageret etter stengetid for å finne disken min, og da han fant den så sendte han meg en 40gb istedefor 20 som plaster på såret Ellers så er de kjappe på returer. Thumbs up for komplett. Dette er helt toskete å si! det er ik psdata som produserer de jævla delene..! Og de tester faktisk ikke ALLE komponentene før de sender dem ut! Kan ikke skylde på psdata for delene, det er produsentene i såfall.. eller han som bruker dem da! Lenke til kommentar
Madman Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Hallois. Må slenge inn en komentar her. Har handlet datautstyr hos Ps,Komplett,Multicom og Mamoz. Har hatt retur hos alle, knallgod service fikk jeg av alle sammen. Ingen problemer i det heletatt. Samme med ordrebekreftelse og utsending av varer, raskt og knirkefritt fra alle. Kanskje jeg har en egen evne til å snakke for meg?? Kan ihvertfall ikke gi annet enn skryt til alle fire. Neste handel blir vel med den som er billigst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå