TheNarsissist Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Hei, fikk vite at jeg kom opp i prøvemuntlig Nami evne Vann idag. Skal fremføres på torsdag så ar egentlig ganske god tid. Skal også bruke powerpoint tenkte jeg. Temaet er altså vann, noen som har tips til hva jeg kan snakke om? Jeg må ha med elementer fra fysikk, biologi og kjemi. Skal sette meg ut i solen nå å begynne å bla litt i Nami boka, men setter pris på hjelp. Dette er en STOR sjansje til å forbrede Nami karakteren. Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Vannets kretsløp. Og please, ikke si Nami. 1 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 31. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2010 Yes det skal jeg helt klart ta med. Lurer på en liten ting, er det fordi det er lite vann i f.eks sahara ørkenen at det sjelden regner der? Når det regner der må jo vannet ha fordampet fra f.eks middelhavet eller atlanteren og flyttet seg over Sahara. Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Kan og være et triks og ha med fornybare energikilder med vann. Det finnes mye innen vannkraft. Lenke til kommentar
abrj Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Vannet lengter hjem til havet, som geografilæreren min sa det på VGS Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 1. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2010 Passer det å snakke litt om fotosyntesen også? Trærene trenger jo vann for å kunne gjennomføre fotosyntesen. Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Virker som du har greie på det snakker om. Fyll på, les om kompetansemålene og jobb utifra de. Og reflekter / diskuter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå