gammern Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) Fikk akkurat Thomson TG585i v7 adsl modem/router fra Powertech. Noen som vet hvordan man logger seg inn på den? Brukernavn/passord? Saken er løst ------------- Straks jeg fikk tilgang til kundesidene hos Powertech fant jeg følgende: Brukernavn: Administrator Passord: Modem Access Code som står på undersiden av modemet. Endret 31. mai 2010 av gammern 1 Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Fikk akkurat Thomson TG585i v7 adsl modem/router fra Powertech. Noen som vet hvordan man logger seg inn på den? Brukernavn/passord? det er vel meningen du skal bruke den medfølgende cden Lenke til kommentar
gammern Skrevet 31. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2010 det er vel meningen du skal bruke den medfølgende cden Medfølgende cd?!? Ehhh..... Fulgte ikke med noen cd :-( Betyr det at jeg ikke får konfigurert modemet uten den cd'n? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 det er vel meningen du skal bruke den medfølgende cden Medfølgende cd?!? Ehhh..... Fulgte ikke med noen cd :-( Betyr det at jeg ikke får konfigurert modemet uten den cd'n? ingen ide da jeg ikke har denne selv, leste bare fort gjennom brukermanualen som jeg fant her Lenke til kommentar
Youcef Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Det går helt fint å konfigurere den uten cd Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Tusen takk for førstepost, akkurat hva jeg lette etter Lenke til kommentar
eiluf Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Det går helt fint å konfigurere den uten cd Hvordan fikk du konfiguert uten CD? Får beskjed om at enkel konfiguering ikke er tilgjengelig! Ikke noe lys i DSL LED`n så... Noen gode ideèr? Lenke til kommentar
DenkuLegeita Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Det som står i førsteposten fungerer ikke for meg Vil så gjerne inn på routeren! Hjelp, anyone? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå