haarod Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Hver gang jeg starter opp PC'en min så må jeg velge mellom to Windows 7 installasjoner, men jeg vet at jeg bare har en og det er bare ett av alternativene som fungerer. Noen som vet hvorfor? Har også en del mindre problemer med pcen min, som at den henger seg ganske ofte, sjelden slår seg av uten at jeg må "tvinge" den samt at jeg alltid må oppdatere desktop/filstrukturen manuelt før nye filer kommer frem. Det er også en del andre mindre glitches PC'en er av typen Fujitsu Amilo Pi3560 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Høres ut som typisk "sette maskinen tilbake til fabrikk-oppsett" -prosjekt. Husk forøvrig å ta backup av viktige filer Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Antar EasyBCD kan brukes for å rette opp bootloader. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 8. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2010 Høres ut som typisk "sette maskinen tilbake til fabrikk-oppsett" -prosjekt. Husk forøvrig å ta backup av viktige filer Hvordan gjøres dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå