Flattop Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) Etter en liten trykkfeil i går, klarte jeg å slette alle kontaktene mine i telefonen. Heldigvis hadde jeg akkurat kopiert alle kontaktene over på SIM-kortet. Flink gutt, tar sine forhåndsregler. Så kommer det geniale i det hele. Etter å ha tatt tilbake alle kontaktene FRA SIM-kortet tilbake til telefonen, var de i feil format, og ikke slik som jeg ville ha dem. Det vil si en salig røre av navn, fornavn kort sagt i en utilfredsstillende utførelse. Da kommer det en stor idé over meg, jeg sletter alt på SIM-kortet, deretter sletter jeg alt i telefonen, for så å ta en omgang med Active Sync for å hente tilbake mine kontakter i original stand. Men NEI det skjer ikke, ingen kontakter dukker opp i telefonen min! ! ! PS har postet denne også i HD"-topic'en (liten feil fra min side også her) Hvor er de, og hvordan klarer de å innfinne seg i apparatet mitt på nytt? Har sync'et telefonen som sagt på en PC med Active Sync, samt at jeg har også lagt den opp på Microsoft sin "MyPhone" så mine 300 ++ kontakter er mulige å få tak i, men hvordan skal jeg gå frem for å få det rett til, samt ikke å tulle dette mer til? NY EDIT... Tror jeg klarte å få dette til. Måtte endre en instilling i Active Sync slik at kontaktene sendes FRA Pcen TIL telefonen. (Tenking er noe skitt. Takk likevel de som tenkte å svare) Endret 31. mai 2010 av Flattop Lenke til kommentar
2new Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Åpne MyPhone appliasjonen på telefon, logg på og synk på nytt. Da henter den alt fra nettet, også sms hvis du har synket dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå