Finzac Skrevet 21. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2010 21.juni 15.etasje Lenke til kommentar
Anew Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Vive la Brasil? mine tanker gikk vel helst til Frankrike... men kult! Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Veldig mye flott. Stolene og den røde døra fallt spesielt godt i smak. Hva er dealen med flaggermusa? Lenke til kommentar
Finzac Skrevet 22. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2010 Vive la Brasil? mine tanker gikk vel helst til Frankrike... men kult! Men hvor ofte ser du Brasils planet i trikoloren? Enda et eksempel på et bilde som har blitt til i etterbehandling - egentlig et helt tilfeldig bilde av, eller i hvertfall rett ved siden av, Sandakersenteret. Justerte opp rødfargen i mursteinen og plutselig slo flagget mot meg. Lenke til kommentar
Finzac Skrevet 22. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2010 22.juni Må begynne å telle over hvor mange av bildene så langt som er tatt med stativ for i det hele tatt å gjennomføre det jeg har satt meg fore. Går det, så er det i så fall på hengende håret ... Explosions In The Sky Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Veldig bra! 6, 7, 16, 21 Juni er mine favoritter sålangt. Lenke til kommentar
Finzac Skrevet 23. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2010 Takk. 23.juni Tok med meg 18-55mm-objektivet på tur i dag - mest for å se om det er så fortreffelig som Mr. Rockwell skal ha det til da jeg egentlig kun bruker det som ferieobjektiv pga vekta, men også for å ha litt zoom med mitt eneste gråfilter på 52mm. Lang tur, få minneverdige bilder. Men jeg fikk brukt stativ på dagens om ikke annet. Selvportrett Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Mye pent her! Likte Stål og den kontante Søppeltømmer. Likte også det franske flagget! Selvportrettet satt som et skudd - likte det veldig godt! Lenke til kommentar
Finzac Skrevet 27. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2010 Takk for det. Har ikke hatt tilgang til kraftig nok maskinvare for bilderedigering siste dagene, men bilder er selvfølgelig tatt. 24.juni Kjedelig lys og surt, men fikk tatt et lite skue ut over vannet. Flagg Lenke til kommentar
Finzac Skrevet 27. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2010 26.juni Dagens mest brukte uttrykk: "Hold dere i ro da, humle-jævler!" Masse vind og humler med åpenbar hyperkinetisk atferdsforstyrrelse gjorde dette til en tålmodighetsprøve av de sjeldne. Humle i skogskjegg Lenke til kommentar
Finzac Skrevet 27. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2010 27.juni Lite foto i dag. Maling av verandamøblement (våt maling er tydeligvis det samme som fluepapir så det ser vel mer ut som om jeg har støpt en hel masse insekter ned i bordflaten) og formel 1 får skylden for det. Dagens bilde er fra kategorien: "Hva man haver på spisebordet." Serviett Lenke til kommentar
Finzac Skrevet 28. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2010 28.juni Gardintrapp i skogen Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Likte både humle og litt underlig gardintrapp.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Gardintrappen er ypperlig. Kan ikke ha en fotofest uten gardintrapp. Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 26.juni Dagens mest brukte uttrykk: "Hold dere i ro da, humle-jævler!" Masse vind og humler med åpenbar hyperkinetisk atferdsforstyrrelse gjorde dette til en tålmodighetsprøve av de sjeldne. Det der er søren meg bra fanga! Gardintrappen er ypperlig. Kan ikke ha en fotofest uten gardintrapp. Doh! Da vet jeg hva jeg må gjøre i morgen... Lenke til kommentar
Finzac Skrevet 29. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2010 Takker. Det er nok den mest malplasserte gardintrappa jeg har kommet over. 29.juni Sprinter Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 "Fortfilm" - morsomt. Mangler bare et -soundtrack. Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Fikk en følelse av veldig høy frekvens på fotarbeidet hennes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå