Liteg0 Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Har hatt samme PC nå i over ett år, men plutselig i dag startet musen å gjøre som den selv ville. Har ikke instalert noe nytt i det siste eller no sånt, bare sånn helt ut av det blå. Jeg har en Logitech G5 mus, den musen kan du stille mellom 3 DPI nivåer. Det som skjer er at plutselig stilles DPIen ned et nivå, jeg skrur den opp igjen, å etter en stund skjer det på nytt. Skjønner ikke hva som er greia, men det irriterer meg noe hinsides. Jeg har kjørt en virus sjekk med AVG Free etter det begynte, men ingenting kom opp. Lenke til kommentar
Kjosennnn Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Har samme problemet med samme mus. Men stiller DPI nivået seg når du er inni et spill? Lenke til kommentar
Liteg0 Skrevet 1. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2010 Ja det gjør det. En ting til som skjer er at første gangen DPIen stiller seg ned skifter den ikke på musa. Så den står på nivå 2, stiller seg ned på nivå 1, men på musa er den enda på nivå 2. Så da må jeg skru den på nivå 3 for å få samme DPI som vanlig vis er på nivå 2. Dette skjer bare en gang, men etter dette skifter bare musa DPI fra nivå 3 til 2 hele tiden, å jeg må skru den tilbake hele tiden. Veldig irriterende, så begynte det bare sånn helt plutselig. Lenke til kommentar
Liteg0 Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 Er musa din gammel? Litt over ett år gammel bare. Lenke til kommentar
Kjosennnn Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 G5 har hatt det problemet lenge googlet det og det er mange som har problemet eneste forslag jeg kan gi deg er installer nyeste versjon av SetPoint. http://www.logitech.com/no-no/428/5750?WT.z_sp=Image Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå