Gå til innhold

Kan du utvikle hjemmeside for oss?

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg jobber i Sjøfartsfilm AS - www.sjofartsfilm.no

Vi skal ha nye websider og ser derfor etter noen som kan gjøre det for oss.

Jeg har en rekke ideer om hva som skal gjøres, men det tekniske er opp til deg.

Kort sagt er sidene ikke så sinnsykt pene og enkle.

Vi vil ha en fin og enkel webshop (mye bedre enn dagens, men holde seg unna brukernavn og passord)

Mange av kundene våre er i den litt eldre garde, så det er noe vi må ta i betraktning.

Sidene må også være enkle å drifte (uten din hjelp).

Jobben er betalt men vet ikke om jeg kan reklamere for det her.

Det er også en fordel om du er bosatt i Oslo. Det må påregnes å komme opp til Filmparken på Jar og pitche siden til oss, samt work in progress og ferdigstillelse.

3 møter altså.

Hvis dette virker interessant ta kontakt på fredrik(at)munchfilm.no

ps. hvis jeg tråkket på noen forumregler beklager jeg dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann.

Jeg jobber i Sjøfartsfilm AS - www.sjofartsfilm.no

Vi skal ha nye websider og ser derfor etter noen som kan gjøre det for oss.

Jeg har en rekke ideer om hva som skal gjøres, men det tekniske er opp til deg.

Kort sagt er sidene ikke så sinnsykt pene og enkle.

Vi vil ha en fin og enkel webshop (mye bedre enn dagens, men holde seg unna brukernavn og passord)

Mange av kundene våre er i den litt eldre garde, så det er noe vi må ta i betraktning.

Sidene må også være enkle å drifte (uten din hjelp).

Jobben er betalt men vet ikke om jeg kan reklamere for det her.

Det er også en fordel om du er bosatt i Oslo. Det må påregnes å komme opp til Filmparken på Jar og pitche siden til oss, samt work in progress og ferdigstillelse.

3 møter altså.

Hvis dette virker interessant ta kontakt på fredrik(at)munchfilm.no

ps. hvis jeg tråkket på noen forumregler beklager jeg dette.

Hei!

Jeg leter egentlig etter mye av det samme. Jeg har prøvd www.webforumet.no en del, men de fleste der tar litt for mye for min smak. Kanskje det kan være noe for deg? :)

Ellers er det bare å kontakte meg også hvis det er noen som kan hjelpe meg ;)

Lenke til kommentar

2 uker - med andre ord underkant av 80 timer.

Forutsetter god spek av hva som skal gjøres. Skal trådstarter benytte gode folk må han opp i 1000-1500 pr time. Og jeg vil ikke være overrasket om tidsestimatet er for dårligt (ting tar tid - gode ting tar lengre tid og dårlig spek tar minst 5 ganger så lang tid).

Lenke til kommentar

[...]Jeg har en rekke ideer om hva som skal gjøres, men det tekniske er opp til deg.[...]

Du trenger selvsagt ikke komme med detaljer og noen konkret oversikt - vi webdesignere er synske.

Hva legger du egentlig i "webshop"? Dette er jo noe som kan ta to uker i seg selv..

Man tar alltid som utgangspunkt at alle nettsidens gjester er korka, så det er ikke noe problem.

3 møter altså.

Så da er det helt umulig for de som bor i helt andre deler av landet??

Lenke til kommentar

3 møter altså.

Selvfølgelig er det mulig for de som bor i andre deler av landet. Les om igjen, det står "Det er også en fordel".

Lenke til kommentar

Selvfølgelig er det mulig for de som bor i andre deler av landet. Les om igjen, det står "Det er også en fordel".

Jeg leste faktisk gjennom det et par ganger, og tolket det dithen at det ikke var av særlig interesse for Dere om vedkommende ikke bodde i nærheten, siden du var så tydelig som du var og kom med kravet om at man måtte møte opp på Filmparken på Jar, hvor nå enn det er...

Lenke til kommentar

3 møter altså.

Jeg tolket dette som "Det er en fordel om du bor i Oslo fordi du komme å pitche nettstedet til oss i filmparken."

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Heisann.

Morsom debatt her ja ;)

Beklager at jeg ikke har vært her og svart på spørsmål, men jeg har vært og jobbet i London.

Jeg vil takke for alle som har meldt sin interesse.

Vi skal gå igjennom tilbudene vi har fått nå og velge ut en samarbeidspartner.

ps. det med å bo i Oslo var en fordel. Sjefen liker face 2 face-møter og det må jeg bare forholde meg til.

God sommer alle sammen!

Lenke til kommentar

[...]Jeg har en rekke ideer om hva som skal gjøres, men det tekniske er opp til deg.[...]

Du trenger selvsagt ikke komme med detaljer og noen konkret oversikt - vi webdesignere er synske.

Hva legger du egentlig i "webshop"? Dette er jo noe som kan ta to uker i seg selv..

Man tar alltid som utgangspunkt at alle nettsidens gjester er korka, så det er ikke noe problem.

3 møter altså.

Hvis du faktisk var interessert i oppdraget vil jeg bare tipse deg om at fremgangsmåten din (for meg) er helt feil.

Istedet for å være sarkastisk eller moro (usikker på hva du prøvde deg på her) skulle du tatt kontakt på epost slik som de 20-30 andre seriøse aktørene gjorde. Da ville du fått mer info, samt vi kunne fått mer info om deg.

Det var til og med aktører som fant telefonnummeret vårt på hjemmesiden og ringte for å vise sin interesse (!).

Lykke til videre!

Bare tips til fremtidige utlysninger.

Lenke til kommentar

Jeg var vel egentlig ikke så interessert, siden jeg bor i Trondheim store deler av året.

Og ellers er jeg ikke hip nok til et sånt oppdrag, siden jeg ikke vet hva det innebærer å "pitche" en nettside til noen..

Ellers; for å svare på innlegget ditt:

Du har allerede nevnt at man blir betalt noe Du/Dere mener er greit for to uker + litt support.

Jeg svarte derfor sånn jeg svarte fordi at det stadig vekk dukker opp nye tråder, der trådstarter skal ha seg en hjemmeside, men uten å forstå hvor mye arbeid som egentlig ligger bak.

Hvorfor da ikke være litt mer konkret, og fortelle - gjerne i detaljer, hva Du/Dere ønsker utført?

Jeg har selv satt opp en og annen nettside for folk de siste årene, og er det en ting jeg alltid passer på er det å unngå misforståelser med kunden (som ofte har bygd seg et luftslott). En gang måtte jeg faktisk avbryte hele greia, fordi kunden virkelig ikke skjønte hvor mye arbeid det ble (!).

Og dessuten; det vil alltid være interesserte aktører i et sånt marked, det spørs bare hvor mye du som kunde er villig til å betale..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...