LysDiode Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Trenger hjelp med å finne det tyske ordet for "Profilering", altså "å profilere". Har slått opp i diverse oppslagsverk til ingen nytte Sannsynligvis ser jeg etter ett ord som er sysonymt med "å profilere"... Noen forslag? På forhånd takk Lenke til kommentar
Derimot Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Jeg fant heller ingen oversettelse på tysk av ordet "profilere". Men ettersom "fremheve" er ett synonym, kan du jo kanskje bruke det? Fremheve er hervorheben. Men jeg vet ikke om ordet proffitere blir det samme? Hva slags tema fikk du? Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 31. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2010 Hervorheben kan nok funke ja Proffitere blir feil, da snakker vi jo om å ta profit av noe, for eksempel ta betalt for noe. Profittere blir vel heller å gi profit til noen. Takk for hjelpen Fikk oppgave om å presentere ett menneske jeg beundrer.. Det skal ikke være lett liksom.. Kunne fått inn en 6'er i samfunnsfag, rle eller noe men så må jeg heller stryke i tysk? -.- Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 1. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2010 Jeg vil bare si at jeg fikk 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå